de kus (herschreven)

194 8 0
                                    

Het is ochtend iedereen is nog aan het slapen behalve ik en Kristel. Wij zijn eten aan het maken spek met eieren."mmmm.. lekker"denk ik in mezelf. Iedereen is wakker dus gaan we samen eten."Het is super lekker" zegt Marie met haar volle mond. We maken ons klaar om naar naar het Waterval te gaan. We hebben onze zwemkleren onder onze kleren aan gedaan na enkele minuten stappen zijn we er eindelijk. Iedereen trekt vliegensvlug zijn kleren uit en springen in het water maar wat we niet wisten is dat het water ijs koud is maar daar trekken we ons niks van aan dus spring ik ook maar in het water. We hebben gelachen en gespeeld en na een tijdje ben ik helemaal blauw van de kou. Iedereen komt naar mij toe en ze geven me een knuffel. Ik kijk ze niet begrijpend aan aan."Heb je het al wat warmer" vragen ze lief." Ja hoor maar ik denk dat ik toch uit het water ga blijven" zeg ik." Oké tot straks"zeggen ze ."Ja tot straks" Ik ga op mijn handoek liggen die ik heb meegenomen en val niet veel later in slaap. Marie maakt me wakker. "Hey tinne we moeten nu gaan als we nog willen varen" zegt ze en ik knik. Iedereen is klaar om te gaan. We kunnen maar met twee in een bootje dus Kristel is de groepjes aan het maken. Ik en Juan, Marie en Elindo, en Alex alleen een maar dat vindt hij niet erg. We mogenn kiezen waar we heen gaann. Ik en Juan gaan helemaal de andere kant op dan de andere zo kunnen we alleen zijn en praten. Ik kijk naar het water en zonder dat ik het doorhed staart Juan naar mij. Ik kijk op en zie zijn mooie blauwe ogen die naar me staren. We staan heel dicht bij elkaar en onze lipen zijn nog maar een paar centimeters van elkaar. We sluiten onze ogen en komen dichter bij elkaar tot onze liepen elkaar raken. Het is een heel magisch moment dat word onderbroken door de wekker van onze gsm's. We hebben onze wekkers op gezet zodat we op tijd terug zouden zijn bij kristel. We zijn de eerste die terug zijn maar niet lang daarna komen de andere aan. Als iedereen er is vertrekken we terug naar huis de hele rit was stil tot dat we thuis zijn. Iedereen is al gaan slapen behalve ik en Juan." Het... het spijt me ik liet me daarstraks meeslepen" zeg ik zacht. "Het spijt me ook" zeg hij op zijn beurt. "ik...Ik hou van jou"zegt hij zacht en begon rood te worden. Ik voel mijn hart 1000 keer sneller slaan." Ik hou ook van jou"zeg ik en kus hem op zijn lippen en ga daarna naar bed.

472 woorden

begin tot het eind {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu