~~pov tinne ~~
Het is 6u30 als ik opsta en me klaar maak. Ik neem vlug mijn kleren die ik de dag ervoor had klaar gelegd en ga naar de badkamer en kleed me vlug om. Ik doe mijn haar in een losse knot en mijn make-up doe ik lichtjes dus niet te donker. Als ik voor de laatste keer kijk of ik alles heb neem ik een appel en stap de auto in. Ik loop in de gangen van Studio 100. Als je mijn houding en gezicht zie, zie je niks anders dan zenuwen. Ik ben met Studio 100 opgegroeid mijn lievelings series waren Spring en Samsom en Gert. Doordat ik niet oplet bots ik hard tegen iemand aan. "Kun je niet uitkijken" snauwde diegene waar ik tegenaan botste die duidelijk een man was. "sorry"zeg ik. Wat een kwast is me dat zeg. Ik loopalweer enkele minuten verder wanneer ik weer tegen iemand aanloop. "Oh sorry, ik moet beter uitkijken" zeg ik, als ik de papieren op de grond zie vallen. "Geeft niet hoor" antwoord iemand met een vrolijke stem. Ik wou het laatste blad nemen en zie dat onze handen elkaar raakt. Ik voel enkele tintelingen en begon te blozen. Hij ziet het en lacht daarna naar mij "Je hoeft niet te blozen hoor Ik bijt niet" zegt hij lief. Toen hoorde ik plots mijn naam en schudde zijn hand. "Het was leuk u te ontmoeten maar ik moet helaas gaan dag" zeg ik vlug een haast me naar het auditie lokaal waar ik mijn auditie moet doen. Ik was net klaar en ga naar buiten. Ik ben zo blij dat het gedaan was ik kon wel doodgaan van de stress (niet letterlijk). Het was eigenlijk best makkelijk. Ik moet een kort liedje vanbuiten leren en dan proberen na te zingen.
Thuis
Ik was eindelijk thuis en plofte meteen in de zetel mijn gsm ging tegelijkertijd af. Ik open het bericht en zie dat het Studio100 is. Toen ik het las kon ik mijn ogen niet geloven ik ben geselecteerd voor de voorlaatste auditie
Beste mevrouw Oltmans,
We kunnen u met genoegen feliciteren met de selectie naar de voorlaatste ronde. Het was geen moeilijke keuze u was bijna de enige die het foutloos deed.
Hartelijk gefeliciteerd
Het Studio 100 teamIneens denk ik aan de jongen als ik geselecteerd ben en hij daar werkt of ook een auditie kwam doen dan zie ik hem misschien terug. Ik ben superblij, ik kan niet meer wachten.
Ik ben in de zetel een film aan het kijken terwijl ik chips aan het eten ben. Na dat die film gedaan is ben ik super moe dus ga ik naar boven en ga mijn pyjama halen. Die ik in de badkamer aandoe. Ik maak mijn gezicht ook schoon. Als al mijn make-up van mijn gezicht af is ga ik in bed liggen. Ik zet mijn wekker aan en ga met een goed gevoel naar dromenland.
494 woorden
JE LEEST
begin tot het eind {voltooid}
أدب الهواةtinne ontmoet en knappe jongen juan ze worden verliefd op elkaar en ze beleven veel momenten samen verdrietige maar ook blije moment als jullie' willen weten wat er gebeurt lezen maar begonnen met herschrijven: 01/10/ 2020 geëindigd met herschrijven...