ontvoerd (herschreven)

92 4 0
                                    

~~ pov Merel ~~

Ik schrik als er iemand naast mij staat die mijn naam zegt ik kijk de vrouw aan en zie Tinne. De enige echte tinne nu schrik ik nog meer. Als ze lachend naar mij kijkt bloos ik "euh ben jij Merel" vraagt ze ik knik ja "Mag ik haar even meenemen alstublieft" vraagt ze lief aan mijn juf. Mijn juf zegt ja en ik sta op dan loop ik samen met tinne naar de speelplaats. "Dank je dat je mij hebt gered" zegt ze lief "graag gadaan" geef ik als antwoord. We praten over van alles en dan nemen we afscheid. "Als je eens wilt zingen of wat dan ook zeg het maar" zegt tinne voor dat ze weg gaat en ik terug naar binnen loop dan volg ik de les weer. School is uit en ik ben te voet naar huis aan het gaan. Er is ineens iemand die een doekje voor mijn neus zet en dan krijg ik nog een klap dan word het zwart. Ik voel dat ik in één wagen word gezet en dan niks meer.

~~ pov tinne ~~

Ik ben onderweg naar de bushalte wanner ik me bekeken voel ik kijk in het rond maar zie niemand dus stap ik door. Ik voel me nog steeds bekeken ik word ineens vanachter gegrepen en iemand zet meteen een doekje tegen mijn mond met een rare geur aan die ik inaadem en dan word het zwart en voel ik mij heel licht. Ik word in een busje gezet denk ik en dan voel of hoor ik niks meer.

begin tot het eind {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu