Ontmoeting (herschreven)

208 8 0
                                    

Mijn wekker gaat om 6 uur af. Ik wil zo vroeg opstaan omdat ik zo vroeg mogelijk bij Studio100 wil zijn dus maak ik mij vlug klaar en ga in de auto. Mijn muziek stond op het hardste volume zo zing ik mee om mijn stem op te warmen voor straks. Ik ben de eerste maar dat is logisch het is maar 6 uur 58 maar enkele minuten later komt er iemand anders dus stap ik uit de auto en ga aan de deur staan. Dan zie ik dat het die jongen iss waar ik me naar verheugde. Hij sprak me aan "Hey ben jij niet dat meisje dat tegen mij was gelopen" vraagt hij. "Ja dat was ik, nogmaals sorry" zeg Ik beschaamd. "Je hoeft geen sorry te zeggen" zegt hij. "We hebben niet echt kennis kunnen maken. Ik ben Juan gerlo" stelt hij zich voor. "Ik ben tinne Oltmans" zeg ik ook om me voor te stellen. Zo maaken we kennis totdat de deuren van Studio 100 opeens open gaan. We gaan alle twee naar binnen. "Waarom ben je hier eigelijk" vraagt hij "ik kom audities doen voor de nieuwe ketnet-reeks Ghost rockers. Ik kom voor de rolvan Mila" zeg ik. "Ik ook" zegt hij enthousiast "Wel niet voor Mila natuurlijk maar wel voor Jonas" voegt hij er snel aan toe. Ik ben zo blij misschien wordt hij mijn tegenspeler. Echt super en ik zie op zijn gezicht dat jij ook blij is. We gaan samen in de wachtzaal zitten tot we worden geroepen. we moeten nog 1uur wachten dus gingen we weer praten over onze toekomst en zo van die dingen. Één uur ging snel voorbij we horen onze namen "succes" zeg ik tegen Juan. "Jij ook succes" zegt hij terug. "Spreken we af aan de ingang" vraagt hij. Ik knik "Is goed tot sewwes" zeg ik. De audities zijn gedaan en we staan stil aan de deur. "Wil je iets drinken om onze auditie te vieren" vraagt hij zacht. "Ja zou leuk zijn" antwoorden ik een beetje te enthousiast. We gaan dan naar het Hard rock café en nemen alle twee een warme chocomelk. Net na dat we onze chocomelk hebben gekregen begon onze gsm's tegelijk te trillen. We kijken elkaar aannen daarna nemen we onze gsm's en kijken wie het is. Als we zien wie het is kijken we elkaar zenuwachtig aan en open onze mail van Studio 100. We zijn alle twee geselecteerd voor de laatste auditie ronde. We kunnen wel een gat in de lucht springen maar dat doen we uitraard niet anders gaat iedereen ons raar aankijken en dat is niet de bedoeling. Voordat we naar huis gaan wisselen we onze telefoonnummers en spreken we af wanneer hij mij morgen komt halen. Zo moeten we niet met 2 auto's komen we wonen toch dicht bij elkaar. Dus gaan we gewoon samen naar Studio 100.

483 woorden

begin tot het eind {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu