bang (herschreven)

78 5 0
                                    

~~ pov tinne ~~

Ik en Merel worden wakker door de deur die open gaat. We zien die ene stoute binnen komen dus kruipen we meteen naar achter. "Wees maar gerust schatjes ik kom nu nog maar voor eten straks kom ik terug voor iets anders" zegt hij gemeen ik heb een vermoede van wat er gaat gebeuren dat maakt mij nog banger maar ik moet me sterk houden voor Merel. We hebben ons eten al een half uur op tot de deur ineens open zwaait ik zie de stoute waarvan ik de naam ondertussen weet, Emilio. Hij maakt ons ruw vast en begint als eerste de kleren van Merel te scheuren en hij trekt zijn eigen kleren ook uit. Als ik in de ogen van Merel kijk zit er vol angst in en een beetje woede ze werkt hard tegen en dat vind Emilio niet fijn hij gaat de kamer uit. Na een tijdje zie ik hem afkomen. Hij heeft een zweep bij ik vind dit zo erg om te zien. Na een tijdje is hij klaar een Merel zit ander de schrammen ze probeert zich sterk te houden. Nu is het mijn beurt ik werk ook tegen maar na een tijdje hou ik het niet meer ik zit ook onder de schrammen. Als hij gedaan heeft laat hij ons los en gaat hij weg. Ik loop meteen naar Mereldie het intussen al niet meer kon vechten met haar tranen we zitten nu alle bij te wenen tot de deur weer opengaat. Maar deze keer zachter als ik kijk is het Janik, de lieve broer ervan die binnen komt ik ontspan weer een beetje. "Hey sorry voor mijn broer maar zoals ik al zei ik ga niks doen we zijn bijna een week verder en jullie zijn al in het nieuws geweest dus op zondag nog twee dagen dus ga ik jullie een gsm geven ik heb dit echt maar ook echt nooit gewild" zegt hij een beetje bang ik knik ik geloof hem. "Ik heb beter eten mee eet snel op" zegt hij en geeft ons twee boterhammen met choco op en als we klaar zijn met eten gaat hij weg.

~~ pov Janik ~~

Mijn broer is net klaar met de twee meiden ik vind het super erg dat ik er ben maar ik moet anders ben ik dood. Ik heb dit al tegen de meiden gezegd. Ik ben nu in de kelder ik heb 4 boterhammen mee met choco 2 voor elk. "Hey sorry voor mijn broer maar zoals ik zei ik ga niks doen we zijn bijna een week verderen jullie zijn al in het nieuws geweest dus op zondag nog twee dagen dus ga ik jullie een gsm geven ik heb dit echt maar ook echt nooit gewild" zeg ik de oudste knikt "Ik heb beter eten mee eet maar snel op" zeg ik dan weer een beetje bang voor mijn broer als ze alle twee hun boterhammen op hebben ga ik terug naar boven en probeer een beetje te doen alsof het leuk was "was het leuk broertje van me" vraagt hij gemeen " euh beetje ze hebbeneen beetje tegen gewerkt da's alles" zeg ik hij knikt gemeen.

Emilio doe dit nog eens smiddags en savonds bij de meisjes maar zoals belooft doet Janik niks.

547 woorden

begin tot het eind {voltooid}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu