~~ pov Emilio ~~
Ik zit in de verhoor kamer met een agent die me steeds niet wil geloven wat hij eigenlijk ook niet mag doen. "Ok meneer zeg nog is wat er is gebeurd" zegt hij weer "mijn broer verkrachte de 2 meiden en ik werd gedwonge dus ik wou dit niet" zeg ik eigenlijk is het andersom de man knikt en hij gaat weg en ik word weer in mijn cel gebracht.
~~ pov Janik ~~
Ik zit net in de verhoor kamer waar een agent is "Dus meneer vertel is wat er allemaal was gebeurd" zegt de politie vrouw. "Waarom zou ik . Jullie gaan mij toch niet geloven want mijn broer gebruikt mij hij heeft waarschijnlijk tegen jullie gezegd dat hij het moest doen maar hij niet wou dus jullie gaan mij niet geloven want het is andersom" zeg ik rustig en een beetje zacht. "Ja dat heeft u broer gezegd maar toch moet u het zeggen" zegt ze dan ik knik. "Ik moest een zwart busje kopen maar ik wist toen nog niet voor wat dus deed ik het en ik moest ergens gaan ik weet niet meer waar maar het waren twee verschillende lokaties en bij die twee lokaties zette mijn broer iets in de koffer en ik wist niet wat. Toen moest ik naar het oude vervalle huis in de bossen gaan mijn broer nam de dingen uit de koffer. Het waren 2 meiden dat hij mee had genomen ik wist toen maar al te goed wat er ging gebeuren ze kregen 1 keer per dag eten maar ik ging altijd meer geven mijn broer verkrachte ze 3 keer per dag ik niet ik kan dit niet na een week gaf ik ze een gsm om de hulpdiensten te bellen en ja de rest weten jullie" zeg ik een beetje bang voor wat ze gaan zeggen "u verhaal klopt meneer ze hebben zelfs gezegd dat u niet moogt opgepakt worden omdat u normaal gezien niks misdaan hebt dus u bent vrij" zegt ze lief "dank je" zeg ik en ga naar buiten ik wil graag naar het ziekenhuis maar ik bedenk mij het is niet zo'n goed idee met wat er is gebeurd.
JE LEEST
begin tot het eind {voltooid}
Fanfictiontinne ontmoet en knappe jongen juan ze worden verliefd op elkaar en ze beleven veel momenten samen verdrietige maar ook blije moment als jullie' willen weten wat er gebeurt lezen maar begonnen met herschrijven: 01/10/ 2020 geëindigd met herschrijven...