~~pov tinne~~
Ik ben al vroeg wakker niemand is wakker dus ga ik naar beneden in de zetel liggen en doe de tv aan. Na enkele minuten lig ik weer te slapen. Ik word wakker door dat iemand tegen iets gebotst is. Ik hoor.iemand kreunen van de pijn. "Pottverdike, kunt ik noet uitkijken" hoor ik iemand zeggen. Ik had al snel door dat het Kristel is. Ik open stilaan mijn ogen en zie Kristel op de grond liggen. Ik ga vlug naar haar toe. "Alles oké Kristel" vraag ik haar. Ze knikt "ja ja" zegt ze. "Wat is er gebeurt" vraag ik. "Ach nikske ik ben van de trap gevallen en mijn voet 2 keer omgeslagen zegt ze alsof dit het normaalste zaak was. "Oei zeker dat het wel gaat" vraag ik een beetje bezorgd. "Ja hoor sorry dat ik je heb wakker gemaakt" zegt ze. "Geeft niet" zeg ik haar om haar gerust te stellen. Ik help haar recht en ga in de zetel zitten. "Wat doe je hier eigenlijk zo vroeg" vraagt ze. "Ik was wakker geworden en kon niet meer in slaap vallen dus ben ik hier tv komen kijken en viel hier terug in slaap" zeg ik. Het is ondertussen 9uur en iedereen is wakker we zijn aan het babbelen totdat ik me herinner dat Kristel vandaag eigenlijk jarig is. "Juan, Marie, Elindo, Wout vlug meekomen" zeg ik vlug. "Wat is er zo dringend" vragen ze."Kristel is vandaag jarig en we hebben niks voor haar" zeg ik teleurgesteld en misschien een beetje in paniek. "We kunnen een klein verrassing maken met bloemen en ..." zegt Marie voordat Elindo haar zin afmaak. "En we kunnen bloemen ketting, armband of kroon maken of alle drie" zegt hij. "Ja goed idee" stemt iedereen mee.
~~middag~~
~~pov marie~~
Het is 12 uur en we zijn buiten aan onze hut. "Gaan we wandelen bij de bloemenweide " vraag ik. "ja is goed" zegt Tinne zo normaal mogelijk. We zijn aan de bloemenweide. We hebben manden mee voor bloemen in te steken. "Jongens we hebben genoeg bloemen verzamelt" roep ik na een tijdje. We gaan dan in het gras zitten en we beginnen met de bloemjuweelen te maken. "Dat was de laatste " zegt tinne opgelucht. "Ok, gaan we terug naar onze hut? " vraag ik. "Ja maar niet naar binnen" zegt Tinne. "Ok" zeggen we. We zijn buiten aan onze hut en roepen Kristel. "Ja wat scheelt er " vraagt ze . "Oh euh niks hoor" zeg ik luchtig en glimlach te overdreven. "GELUKKIGE VERJAARDAG " roepen we met ons alle tergelijk. Ze bedankt ons voor de bloemjuweelen en voor de verrassing.
~~pov tinne~~
Kristel bedankt ons en we gaan daarna naar binnen. "Zeg willen jullie nog steeds weten op wie Tnne verlieft is ik wel hoor" begint Marie weer. Iedereen antwoorden ja dus roept ze de ghost rockers samen en Kristel. Ik een Juan keken naar elkaar en knikte. "Ik en Juan zijn samen" zeg ik en begin een beetje te blozen. "Oh echt jullie zijn een super koppel jullie horen bij elkaar" zegt Marie lief. "Dank je" zegt Juan in mijn plaats.
~~savonds~~
We zijn een film aan het kijken. Ik zit dicht tegen juan aan ik leg mijn hoofd op zijn borstkas omdat ik daarvan rustig en blij van word. Het is laat dus gaat iedereen slapen.
553 woorden
JE LEEST
begin tot het eind {voltooid}
Fanfictiontinne ontmoet en knappe jongen juan ze worden verliefd op elkaar en ze beleven veel momenten samen verdrietige maar ook blije moment als jullie' willen weten wat er gebeurt lezen maar begonnen met herschrijven: 01/10/ 2020 geëindigd met herschrijven...