"FALISHAAAAA, I'M SORRY. PLEASE FORGIVE ME." Faizal menjerit sekuat hati dan melutut. Falisha yang terdengar namanya dijerit kuat oleh Faizal berhenti melangkah. Banyak mata yang memandangnya. Dia memusingkan kepalanya dan memandang ke arah Faizal yang sedang melutut.
Falisha mencerlungkan matanya ke arah Faizal. Dia tahu Faizal sengaja buat begitu supaya dia akan mengikut semua kemahuan nya. Dia tekad untuk tidak lagi memberi peluang kepada Faizal yang telah banyak melukakan hatinya. Dia ingin melangkah tetapi namanya dijerit lagi oleh Faizal kali ni lagi kuat. Orang sekeliling sudah pun bisik sama sendiri sambil memandangnya.
"I SANGAT MENYESAL TOLONGLAH MAAFKAN I. SELAGI YOU TAK MAAFKAN I, I AKAN MELUTUT DISINI." Faizal yakin kali ni Falisha akan megalah. Falisha yang yakin semua staf akan memandangnya aneh jikalau dia biarkan CEO FKM Properties disitu. Dia pusing dan melangkah ke arah Faizal.
"Get up before you disgrace yourself much more. People are looking please stop embarrassing yourself like this Faizal."
"I nekad I akan bereda disini sehingga you maafkan I and dengar penjelasan I Lisha." Faizal tidak mempedulikan pandandan orang-orang. Dia harus mendapatkan Falisha semula.
"Oh my God what is wrong with you! Are you crazy or dumb FAIZAL KAMAL!" Falisha sememangnya tidak tahan dengan perangai Faizal.
"Oh yes you are right I am crazy for you! Why don't you understand it?!" Faizal sudah meninggikan suaranya. Falisha memandang sekelilingnya dan dia tahu ini bukanlah tempat untuk berbincang, dia harus bersikap professional.
"I'm giving you 10 minutes to explain yourself and not here, let's go to coffee house across the street. I see you there." Falisha memberi arahan.
"You are going to be there right?" Faizal masih melutut dia takut Falisha akan mungkiri janji."
"Oh come on Faizal who is the one that are cheating here?! Stop behaving like a spoilt child and get your ass up!" Falisha sudah berlalu pergi untuk ke kereta.
YOU ARE READING
Kekasih Hati
Romance"Jangan mudah bermain dengan kata-kata dan janji jikalau tidak boleh ditepati, Syed Alhadi Tan Sri Arshad." "Berilah saya peluang untuk menunjukkan keikhlasan hati dan perasaan saya terhadap awak." Falisha memandang wajah Alhadi yang kelihatan bersu...