*Marinette*
Sedli jsme si k baru. Byl tam nějakej novej barman.Byl celkem hezkej. Fuj ! Na co to myslím ?? Kupodivu mi někoho připomínal.„Nazdar kotě 😏“ začal on. „Ty si tu opravdu novej, viď ?!! odvětila Al. „U Mar nemáš šanci, chcípl jí cucáček ! “ pokračovala.
Kluk se zarazil, ale po chvíli nám podal drink a cígo. „Hej Novej ! Jak se vůbec jmenuješ ? “ optala jsem se ho.
„Říkej mi Ade “ řekl. „Tak tedy Ad ! “ nachvilku jsem se usmála a mávla skleničkou jakože „na zdraví🍻“
Večer jsem se dopotácela domů. Spadla jsem na postel a okamžitě usnula.
Ráno mě probudil ten pošahanej budík, co tak debilně zvoní, Věci jsem nacházela do tašky a šla směrem škola.
Jako vždy ode mě každý odstupoval. Ale mě to bylo někde. Pár holek si o mě něco špitalo. Poslala jsem tím směrem nenávistný pohled a ony zmlkly.
Ve třídě jsem si sedla do poslední lavice. Jako vždy si ke mě nikdo nepřised.
Dnes ale bylo něco jinak. Do třídy nevstoupila paní učitelka Wërshøwová ale paní ředitelka Lépochyblová.
Celkem jsem stuhla. Má snad někdo dostal dudku ?? A tím někým jsem já ???!
Paní ředitelka se však usmívala a dala gesto k usednutí. „Do vaší třídy přibyli dva noví studenti “ řekla ředitelka s úsměvem.
Takže někdo bude sedět vedle mě ! Sama sedím jenom já a Tasha Reignová a tu nesnáším.
A už jsou tu. Usmála se ředitelka a do třídy vstoupil chlapec a dívka. Málem jsem spadla ze židle. Byli emo !
Takže tohle je Chloé Bourgeois... „Chli ! “ „Řikejte mi Chli ! “ řekla dívka s obarvenými vlasy.
A tohle je...... „To je divné, nemám tu tvoje jméno “ podivila se ředitelka.
„To je jedno. Říkejte mi Ad “ řekl můj známý barman že včerejší noci.Potom ředitelka odešla.
„Takže Ade, ty si sedni za Tashou a Ty Chlo-Chli si sedni za Marin-Mari- prostě Mar“řekla učitelka , která mezitím vstoupila. Moji přezdívku si jen tak nezapamatuje a Ada už má v hlavě. Možná je to kvůli tomu že neznáme jeho jméno.
„Která je ta Mar ? “ ozvala se Chli. Moje jméno vyslovila jakoby s odporem. „Ta v poslední lavici s obarvenými vlasy“ řekla učitelka a ukázala mým směrem.
Chli ke mě přišla a pozdravila mě já udělala totéž. Ihned jsem poznala že je to ta Chloé Bourgeois která mě nenáviděla.
Však teďka je to jiné. Spojoval nás nás styl. A protože hodiny paní Wërshøwové bývají nudné celou jsme ji prokecali.
A domluvili jsme že dneska Chli ukážu náš Emo bar. Ad seděl s Tashou. Jen mi jednou zamával a dělal si něco svého. Toho si všimla Chli. „Ty ho znáš ?? “ zeptala se. „Ano, od včerejška dělá v Emo klubu“ řekla jsem jí.Teď má více chutí se, tam podívat.
Další hodiny ubíhali hladce. Pak přišel oběd . Na něm se mě Chli zeptala : „Jak si se dokázala smířit s tím co se stalo Adrienovi ? “ Chtěla jsem odpovědět, jenže si přisedl Ad. Teď by to bylo nevhodný, tak jsem jen Chli naznačila „řeknu ti to pak“. Přikývla a dál se věnovala jídlu. Povídali jsme si jako co posloucháme apod. Jasně že jsme toho měli všichni tři hodně společného. Vždyť máme stejný styl - Emo.
„Už musím jít. “ řekl Ad. „Doufám že příjdete do baru “ řekl ještě a potom odešel. S Chli jsme své jídlo taky odnesli a šli směrem domů. Za 2 hoďky se sejdeme u školy a vyrazíme do baru.
ČTEŠ
Emo Girl ! [Miraculous]
FanfictionLišaj byl poražen. Marinette a Adrien již nejsou superhrdiny. Ví svoje identity. Co ale když Adrien bude mít autonehodu a zemře ??? Jaká bude Mari ?? Jak se se smrtí svého přítele srovná ?? Bude schopná znovu milovat ??