Dnes mám jít s Kagami do kina. Těším se. Právě je 13:15 a já si dělám autfit.
Budu mít rozpuštěný vlasy, ale nemohu se rozhodnout mezi těmito šaty :
Nakonec jsem si vybrala ty s růžovou sukní.
Vzala jsem si kabelku do které si vlezla Tikki a vydala se ke, kinu.
*u nového Kocoura*
Plagg : Já chci sejra !
Kocour : Nic nedostaneš ! Je těžké vyžít z platu normálních lidí !
Plagg : Byla s tebou větší sranda
*zpět u Marinette *
U kina jsme se potkali s Kagami a šli se posadit.
Ten film je úžasný 💎. Je to o zombie apokalypse, vyprávěný humornou formou.
Právě se zombie který sežral babičku pana starosty chystal rozbít hokejkou výlohou pizzerie na náměstí, když v tom zmizela střecha muzea a dovnitř vletěl stín.
Stín : Slyšte ! Jsem posel svého pána Lorda Darkara. Nesu vám poselství. Vydejte všechny mirákula, nebo si vás naklonuje, nechá žít kopie a vás zabije. Však kdo to pozná ? Jak poznat kdo je kopie a kdo originál ? Já si vybral dobře. Slíbil jsem oddanost Lordu Darkarovi. A já vám radím, udělejte totéž !
Na to se stín přesunul do města, aby šířil zprávu nového nepřítele.
V kině panoval zmatek, čehož jsem využila a ukryla se na WC kde jsem poručila mé kwami : „Tikki Tečky ! "
A byla že mě opět Beruška, a vydala jsem se zachránit Paříž.
*u Kocoura *
Z ulic se ozýval křik. Lord Darkar. Musím ho zastavit. I poručil jsem svému kwamimu : "Plaggu Drápky ! “
A stal se že mě Kocour. Ještě jsem upravil svůj kostým. Chráním ji, nemohu jí říci pravdu.
Vyskočil jsem oknem a šel za svo- Beruškou.
Uviděl jsem jí zápasit se stínovým přisluhovačem se kterým už jsem měl tu čest. Jednou snad i Beruška bude znát pravdu. Pravdu o mě.
Protože já jsem přece..........................
ČTEŠ
Emo Girl ! [Miraculous]
FanfictionLišaj byl poražen. Marinette a Adrien již nejsou superhrdiny. Ví svoje identity. Co ale když Adrien bude mít autonehodu a zemře ??? Jaká bude Mari ?? Jak se se smrtí svého přítele srovná ?? Bude schopná znovu milovat ??