🥂4🥂

393 30 2
                                    

*Marinette

S Chli jsme vešli do Emo baru. Za barem byl Ad. „Čau holky ! “zavolal na nás a my šli k němu.

„Nazdar ! “   „Čus ! “  pozdravili jsme ho taky a objednali si pití.  Pili jsme a povídali si o škole.  Pak Ad šel vyřizovat objednávky k  větší skupince co seděla u stolu a Chli využila situace.

„Jak si se teda s tou ztrátou vypořádala ?? “  zeptala se já se nadechla a vypravovala  :

Flashback :

„Ne ! “ zařvala černovláska na svého milého.  „Zešílel si ?? “ pokračovala ve svém výstupu. „To prostě nemůžeš ! “ chtěla ještě něco dodat,  jenže to už blonďák nasedl do půjčeného auta a ujel.  Nevěděl že na půjčené auto je zaplacená smrt u nájemného vraha,  specialistu přes autonehody.  Adrien nebyl ten kdo v autě měl sedět.  Auto se k němu dostalo náhodou.
........................................................................
Bylo pozdě. Že všech stran se ozýval zvuk policejních syrén,  který ohlašoval okolí.
........................................................................

Zpoza budovy,  ve tmavé uličce,  vykukovali dvě osoby v kapucích.  Chlapec podával dívce pytlík s bílým práškem.

End of Flashback.

„Ty jsi brala drogy ?? “ vykulila oči Chli. „Kolik si toho m-“ chtěla ještě vědět,  jenže se vrátil Ad.

Ten nemusí vše vědět.  Je to kámoš,  jenže já s klukama nechci mít něco jako tajemství.  Možná jsem brala drogy,  a přenesla přes Adrienovu smrt,  ale na tohle nejsem připravena.  Nechci nic mít s klukama.

Emo Girl !  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat