Šla jsem s Kagami z kina a přitom jsme se stavili na zmrzlině.
Pak jsme se rozloučili a šli každá směrem domů. Nekoukala jsme na cestu a do někoho nabourala.
„Promiň . " omluvil se mi ten kluk .
Byl to Ad.„Ade ! Co tu děláš ? Já myslela že budeš v EMO baru ... " řekla jsem mu.
„Dneska nemám službu. " řekl.
„Hele chci se ti omluvit za tu noc... Byl jsem nic vožralej. " řekl mi.
„Jo, ta noc... , to je už dobrý.. " řekla jsem.
„Takže je to mezi námi dobrý ? " zeptal se.
„Jo, je. " odpověděla jsme mu a mile se na něj usmála.
Pořád mi ale někoho připomínal.
Ty šedé vlasy, jako bych je odněkud znala , okrát v jiný barvě, ten úsměv.....Rozloučili jsme se a já šla domů.
Chtěla jsme si něco uvařit, ale nakonec jsem objednala pizzu.
S Tikki jsme se najedli a já se rozhodla mrknout na internet. První jsem najela na školní web, a tam to bylo !
Tasha zveřejnila fotku, kde jsem v těch šatech ! Celá škola si mě bude dobírat. Budou si ze mě dělat srandu.
Tohle je špatný....
Ale co.... I tak mi pár přátel zbylo, rak mi může pár debilů políbit prdel.
Potom jsem šla zase na hřbitov. Sedla jsem si k místu kde je pohřben a vyprávěla mu novinky.
I když není jisté zda je opravdu mrtví, musím sem chodit.
O Kagami, Adovi, zachraňování, prostě ovšem novém.
Pak jsem se vydala domů.
Ale pak mě to napadlo.
Co dělal na ulici Presso Love když Cross Street kde bydlí je dost daleko a pěšky by tam byl tak za půl hodiny....
Jak se tam tedy dostal.
*nový Kocour *
Drásá mi srdce že jí nemohu říci pravdu. Že mě vída normálně i jako hrdinu. Jenže já nemůžu. Bylo těžké ošálit Lorda Darkara, takže je nebezpečný se někomu svěřovat.
Ale Plagg to už ví . Ten to vědět musel.
Teď je ale hlavní porazit Lorda Darkara...
ČTEŠ
Emo Girl ! [Miraculous]
FanfictionLišaj byl poražen. Marinette a Adrien již nejsou superhrdiny. Ví svoje identity. Co ale když Adrien bude mít autonehodu a zemře ??? Jaká bude Mari ?? Jak se se smrtí svého přítele srovná ?? Bude schopná znovu milovat ??