☄16☄

277 27 1
                                    

Nezapomeněli jste na mě  ?! “ zaburácel hrozivým hlasem Lord Darkar.

Na toho teď nemám náladu. Dál jsem ho ignorovala a pořád křičela na Kocoura.

„Tak kdo je v tom hrobě  ?! “ řvala jsem stále na něj.

„Přece ten klon co měl autonehodu  ! “ řekl a já si vzpomněla, co říkala Tikki v den, kdy jsem se zase stala Beruškou .  Autonehodu měl klon. Pravého Adriena unesl Lord Darkar...

A pak pokračoval : „I pro mě bylo těžké o tebe přijít  ! Proto jsem se s tebou vyspal. Doufal jsem že se to změní a budeme zase spolu.. “

„Tak jsi mi měl říct že jsi to ty  ! “ křičela jsem na něj.

„ Vždyť ti říkám že jsem tě chránil Marinette  ! Byl jsem v nebezpečí nechtěl jsem tě dostat do problémů  ! “ řekl dál.

Stále jsem byla naštvaná, ale mé srdce jakoby mi odpouštělo. Vždy tu byl pro mě. Milovala jsem ho. Mohla bych ho milovat dál  ? Mohla bych mu odpustit  ?

Najednou zvolal :„Pozor Beruško  ! “

Otočila jsem se. Lord Darkar na mě skočil a držel mě u země. Chtěl mi vzít mirákula.

Adrien se snažil dostat ze řetězů ale  už bohužel použil Kočaklizmu při boji a Plagg by pro další transformaci neměl sílu.

Lord se rukou pomalu  blížil k mým náušnicím.

Zavřela jsem oči. Byla jsem slabá abych se bránila.

Najednou jsem uslyšela prasknutí. Otevřela jsem oči.

Kocour. Kocour se dostal že řetězů. Bylo na něm vidět že je vyčerpaný ale i tak napadl Lorda Darkara.

„Opavaž se sáhnout na mou Lady  ! “ křičel.

V tu chvíli jsem ucítila že mu dokážu odpustit. I když je dost vyčerpaný, pořád mě brání.

Kocour se dál pral s Lordem. A já si mezitím uvědomila jak ho můžeme porazit.

Pořád bojovali a já mezitím v tom doupěti nahmatala to co jsem potřebovala.

Zavolala jsem si Kocoura k sobě a vykřikla  :„Je konec Lorde  Darkare! “

V hlavě mi však proletělo tolik modliteb - prosím ať to výjde.

Emo Girl !  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat