🚭 14🚭

264 24 0
                                    

*pohled Marinette*

Přemýšlela jsem nad Adem. Je nějaký divný. Ale hezky divný. Nevím proč ale přijde mi prostě úžasný.

Už byl večer tak jsem šla spát.

........................RÁNO.........................

Vzbudila jsem se, vzala si šaty a tašku s kabelku ,kam vlétla Tikki a vydala se do školy.

Je mi jedno co Tasha zveřejnila. Jsem fake emo a je mi jedno co si ostatní myslí.

Vešla jsem do budovi školy a všichni zírali. Jakmile mě Chli- kašlu na to prostě Chloé uviděla, otočila se a natáčela si to do třídy.

Ať jsou z nás zase nepřítelkyně. Vesmír si to tak nejspíš přeje.

K mému udivení nebylo hlavním tématem mé chování ale znovuzjevení Berušky - což je vlastně taky o mě....

Šla jsem po chodbě a do někoho vrazila. Byl to Ad.

„Ahoj." pozdravil mě a já jeho taky :„Ahoj.. "

Pak jsme šli spolu do třídy. Nejspíš na to ráno kdy jsem se u něj probudila, zapomněl.

Vešli jsme do třídy. Chli se na mě zle koukla když si ke mě sedala.

Když přišla učitelka zeptal se Ad : „Paní učitelko ? Můžu si prohodit místo s Chloé ? "

Paní učitelka zařazeně koukala a pak párkrát zamrkala.

Ale Chloé se přidala : "Ano prosím ! "

A tak tedy sedím s Adem.

......................PO ŠKOLE....................

* PROSTĚ BOJ *

Odčarovala jsem šupinu a rozloučila se s novým Kocourem.

Tehdy jsem neměla tušení co mne čeká..

Emo Girl !  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat