😭☠😮15😮☠😭

271 27 0
                                    

*Marinette*

Jak jsem řekla, to co se pak za měsíc stalo bylo tak  - bolestivé, ale i super ale i škaredé - no prostě se stalo toto......

V Paříži byl opět padouch Temného Lorda. Byl to těžký boj. Já i „Nový Kocour“ byli dost zranění.

Když jsem chytila šupinu upadala jsem do kómatu.

Probudila jsme se přivázána ke zdi ve tmavé místnosti a vedle mě byl stejně provázaný Kocour.

Najednou  se zjevil velký dým a zjevil se tu sám Temný Lord .

Luskl prsty a já byla odpoutáná, ale Kocoura nechal.

"Pusť ho  ! “ křičela jsem na Temného Lorda.

„Proč  ? Vždyť ti tak ublížil  ! " řekl Temný Lord.

„Nový Kocour mi nic neudělal  ! “ hájila jsem ho.

„Ale ano.... Lhal ti" řekl.

Bylo ticho.

„Jak to myslíš? “ vykřikla jsem na Lorda.

„O sobě. Svém jméně. On barman  ? Pche! “ řekl mi.

"Ad  ?  Kocour je Ad  ? “ řekla jsem překvapeně.

„Ano... I když tak bych mu neříkal... “ pokračoval ten hajzl.

„A kdo to tedy je  ? " Zeptala jsem se.

„I ty hloupá tečkovaná náno, kdysi jsem ho věznil. Jenže on se jednou vypařil. Hledal jsem ho, ale marně, byl už v utajení... ale to jméno mi navždy zůstalo v hlavě..... Adrien Agreste... “ řekl.

Hlava se mi zatočila. „Adriene  ? “ otočila jsem se na Kocoura.

On si jenom poupravil vzhled a já už zase koukala do smaragdových očích mého minulého parťáka.

Nechala jsem Lorda Lordem a  vyjela na Kocoura  : „Proč si mi lhal  ?! Víš jak jsem se kvůli tobě trápila   ?! Myslela jsem že jsi mrtvý   ! Měla jsem deprese

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nechala jsem Lorda Lordem a  vyjela na Kocoura  : „Proč si mi lhal  ?! Víš jak jsem se kvůli tobě trápila   ?! Myslela jsem že jsi mrtvý   ! Měla jsem deprese... ze začátku jsem chtěla zpáchat sebevraždu   ! “

On se začal bránit  :„Chtěl jsem tě jen chránit  ! Nechtěl jsem aby ti ublížili Má Dámo  ! “

„Neříkej mi tak  ! “ křičela jsem se slzami v očích.

„Ale... “ chtěl něco říct.

„Mlč  ! , “ křičela jsem na něj „kdo je tedy v tom hrobě  ?! Byla jsem na pohřbu   ! “

Najednou se ozval hrozivý hlas : NEZAPOMĚNĚLI JSTE NA MĚ   ?

Emo Girl !  [Miraculous]Kde žijí příběhy. Začni objevovat