*stále pohled Kocoura *
Protože já jsem přece............... ten o kom by vědět neměla. Pro její dobro.
Dostal jsem se k místu. Beruška se s ním snažila bojovat ale já věděl že je to zbytečné.
"Neh ho být ! Nemá již žádnou moc. Pouze přiváží zprávy. Pravý padouch příjde brzy! “ vykřikl jsem.
Ona se na mě zmateně podívala, ale musela uznat že mám pravdu.
Stíňák zmizel.
" Jak si to věděl ?! " chtěla vědět.
"Už jsem s ním měl zkušenost ! " odpověděl jsem.
"Já nevím jestli ti mohu věřit ! “ řekla.
To dost ranilo." Omlouvám se že vám kazím rande Hrdličky ! " ozvalo se od někud.
"To není rande ! “ bránila se -jako kdysi se " starým " Kocourem.
Byla to zlá kopie prodavače v zelenině. Díky posílení Darkara měl moc, něco jako mívali Lišajovi padouši.
Dokázal házet 4 druhy zeleninových paprsků.
Mrkvový / Oranžový - Dokázal poškodit zrak
Jahodový/ Růžový - Dokázal uspat
Jablkový/Zelený - Dokázal člověka uvěznit v trnitém vězení
Rajčatový/Červený - Dokázal člověka přenést kamkoliv na Zemi
*pohled Marinette*
Pan Zeleninář byl dost silný.Musela jsme použít svoji tajnou zbraň : "Štěstíčko ! " vypadla mi semínka.
A pak tu byl nápad : Vzala jsem si klobouk se šaty a slunečními brýlemi abych nebyla pozanat. Pak jsem poručila novému Kocourovi aby použil Kočaklizmu
"Kočaklizma " výkřikl
A tu použil na semínka toho zelenináře, tedy nemohl střílet protože neměl semínka. A já dělala že jsme prodavačka a prodala jsem mu ty semínka. Jenže to byl plevel. Jakmile ho použil obmotalo ho spousty plevele a já si všimla třpytivé spony.
Třpytivá spona bylo mirákulum dinosaura. Teď to bylo něco, jako věc kam vletěl akuma. Rozbila jsem jí a z toho vypadla nějaká černá šupina.
A najednou se mi rozblikalo yo-yo. Otevřela jsme ho jako na akumu a dovnitř zavřela tu šupinu.
Když jsem yo-yo znovu otevřela, vypadla čistá šupina a po chvíli zmizela.
"Kouzelná Beruška "
A zeleninář byl normální.
„Cestuje zpátky do své doby -do pravěku " řekl Kocour a já přikývla.
Kocour jakoby chtěl "pecku" ale já nemohla. To bylo jen s Adrienem.
Pak ale řekl :„Pochopím když teď řekneš že bez něj to není ono.... "
Já ho ale objala. Byl zařažený, ale bylo poznat že i šťastný.
"Tebe nikdo nenahradí "šeptla jsem když jsme cestou zpátky ke kinu letěla (yo-yem) přes hřbitov. ....
ČTEŠ
Emo Girl ! [Miraculous]
FanfictionLišaj byl poražen. Marinette a Adrien již nejsou superhrdiny. Ví svoje identity. Co ale když Adrien bude mít autonehodu a zemře ??? Jaká bude Mari ?? Jak se se smrtí svého přítele srovná ?? Bude schopná znovu milovat ??