تنويه هاااااام

67.2K 1.9K 330
                                    

القراء الكرام ....
دلوقتي في مشكلة بخصوص اللاب توب ..
المفروض كنت هاستلمه بكرة بس للأسف فرع الصيانة قفل ومكونتش أعرف ده.. وبالتالي أخويا بقاله يومين بيدور على حد كويس ثقة يشوف ماله.. والحكاية دي واضح إنها هتاخد وقت ...
كده للأسف الفصل الخاص برواية (الحب.. أوس!) هيتأجل  لوقت غير معلوم
باعتذرلكم جدا .. معنديش كلام أقوله .. وزي ما قولت قبل كده التأجيل الفترة اللي فاتت خارج عن إرادتي .. ومضمنش الوقت اللي جاي ايه اللي يحصل فيه ..
في قراء اقترحوا اكتب على الموبايل .. أنا اسفة صعب جدا عليا .. مقدرش أقعد ماسكة الموبايل لساعات أكتب عليه حتى لو نايمة .. ده غلط وأنا في الشهر الثامن من الحمل ..
كمان التحذير الجاد من طبيبي بالراحة التامة الفترة دي لحد انتهاء الحمل بأمر الله للخوف من حدوث ولادة مبكرة ...
وبناء على ده هعتبر الفصل القادم من رواية الحب أوس وقت تصليح اللاب توب بتاعي هايكون الأخير من الجزء الأول للرواية وفصل دسم ومطول وفيه تشويق .. وبداية الجزء الثاني بعد الولادة ان شاء الله وتكملة الأحداث بنفس الاسم وفي نفس الألبوم ...
ولو أي قارئ وجد صعوبة في تفهم ظروفي ونقدني بأي صورة ... مافيش مشكلة  متفهمة عزوفه عن متابعتي أو حتى اتهامي بالتقصير .. لكل إنسان ظروفه الخاصة .. ومحدش ضامن ايه اللي هيحصل بكرة .. أو عارف ظروف الغير .. كل ده في علم الغيب .. ووضعي الصحي الحالي مش مضمون ...
وكذلك بأشكر مقدما أي قارئ كريم تفهم الموقف وكان عنده سعة صدر وسماحة لتقبل الوضع والتأجيل الاضطراري .. تقديره ده غالي عندي  ..
أنا هتواجد معاكو من خلال الموبايل ابلغكم بالجديد للمعارض المحلية أو الاماكن الخاصة بنشر الروايات للي حابب يشتريها كنسخ ورقية في صفحتي على الفيس بوك (قصص وروايات بقلمي منال سالم)
وفي النهاية باشكر كل واحد استقطع من وقته دقائق عشان يتابعني .. واهتم بقراءة الروايات ..
دعواتكم وأسفة مرة تانية

الحبُ.. أَوْس ©️ (الجزء الرابع - كامل - حصريًا) ✅حيث تعيش القصص. اكتشف الآن