В тази глава има открито
сексуално съдържание!!!ГТ на Джес
Той влезна, погали ме. Настръхнах от допира му. Той продължи с ръката си надолу и усещах как топлият му дъх се разбива във свивката на врата ми. Започна да целува бавно.
Прокара ръка по срамните ми устни и започна да масажира мястото. Бавно след това вкара пръст в мен, а когато усети че е достатъчно мокро вкара още един. И така ги задвижи в мен, краката ми трепереха от причиненото удоволствие.
Поставяше мокри целувки по врата ми и започна да слиза надолу като маркираше мястото. Стигна до онова място и постави езика си там, започна грубо да играе със клитора ми. Изпитвах неземно удоволствие, усещах как духът ми напуска тялото ми.
Той свали дънките си и се намести между краката ми, започна да се забива бясно и грубо в мен. Болеше ме, опитвах се да го от блъсна, виках, но той не ме чуваше и всеки път ме хващаше все по силно и по силно.
Плаках и виках, никой не ме чу. Той свърши в мен и ме остави да си плача в банята. Пуснах си душа и се опитах да измия всяка част от тялото си. Мамка му, той ми отне девствеността! Наистина не си го представях така. Защо на мен? Започна да тече ледено студена вода, но аз продължи да стоя така. Изключих водата и седнах на пода, очите ми натежаха и заспах.
На следващия ден не можех да по мръдна, бях се сковала на едно място. Отворих си очите и се огледах.
Крисчън беше пред мен и държеше някаква кърпа и се предегна да я сложи на челото ми.
-Ох, най накрая се събуди! Какво си правила снощи, че така си изпремръзнала?
- Ама ти сериозно ли? Нищо ли не помниш? - попитах със пресипнал и дрезгав глас.
-Какво трябва да помня? Прибрах се и си легнах това беше...
- Няма значение! Не искам да ме доближаваш!
-Остави ме да ти помогна, а за по натам ще си помисля!
Ха, за какъв се има, нима нищо не помни? Това не може да е истина! Причини ми нещо ужасяващо, та той почти ме изнасили!
........
VOCÊ ESTÁ LENDO
Me & You
FanficЖивота на Джесика се променя коренно след срещата ѝ с новия я пасторг и неговия син и дъщеря. Петимата заживяват заедно, като майка ѝ се омъжва за този човек. Какво ще се случи с Джес? Ще живее ли добре? Ще я тормозят ли? Ще я защитават ли? Останете...