Глава 16

109 1 4
                                    

Оставих Крис и Олив да си говорят и отидох да взема Кейл.

- Здравей, бебе!

- Мамо вече не съм бебе!! Спри да ме наричаш така!

- Добре имам изненада за теб, но трябва да минем през магазина да напазаруваме.

- Гости ли ще имаме?

- Нещо такова!

След 1 час обикаляне.

- Мамо, изморих се вече!

- И аз миличък, сега тръгваме! Само да платим.

Вече канали от умора влязохме в асансьора и се качихме до апартамента ни. Когато отворих вратата, Крис се показа и очичките на Кейл светнаха отново. Изтича и го прегърна със все сила.

- Кейл изчакай да помогна на мама!

Той го пусна и отиде да си играе с Олив.

- Много се забавихте.

- Трябваше да се на пазарува за вечеря, сега сме повече.

- Дай да ти помогна!

- Ето ти тези!

Заключих вратата и отидох в кухнята. Докато миех изцапани те съдове на мивката усетих някой да ме прегръща. Не беше малко човече. Беше той. Усетих аромата му. Постави целувка на сгънката на врата ми. Настръхнах при допира му. Всичко беше вълшебно, но защо се държи така с мен?

- Какво правиш?

- Искам да се извиня, за всичко което ти причиних, за цялата болка която ти нанесох. Искам да се поправя! Искам да се реванширам по някакъв начин. На теб и на Кейл.

- Не ни напускай, и всичко ще е наред!

- Наистина?

-Да, наистина!

Обърна ме с лице към него и ме притисна в силна прегръдка, след това се отдалечихме и разби устните си в моите. Но това трябваше да приключи бързо защото малките щяха да ни видят. Мисля че това е едно ново начало за всички ни.

- Кога успях да се влюбя в теб?

- Какво каза, повтори пак?!

- Аз..., влюбен съм в теб! Щях да ти кажа още преди 6 години, но ти избяга. Не знаех къде си и беше трудно. Сега се появи, видях колко си щастлива и не исках да ти развалям щастието. За това останах в града, мислех само за теб и за това се скарахме с Елена. Ако не беше станало това с теб и Кейл сигурно още щеше да ме лъже и да ме разиграва. Тая пача ми взе всичко, а ти взе сърцето ми. Двете ми съкровища бяха далеч от мен, не трябваше да седят нещата повече така.

- Обичам те!

Току що му признах. Чувствам се значимо по-добре. Радвам се че най-накрая успях. Усещах как всичко ще бъде различно от този момент нататък.

Всички седнахме на масата като едно голямо семейство. Децата бяха много щастливи. Вече си имат и баща, всичко малко по малко се подреждаше.

На следващия ден Крис закара децата на училище и на детска градина. Когато се прибра вкъщи трябваше да оправим апартамента. Щяхме да се наместим някак. Решихме да сме в една стая ние двамата и децата да си имат отделни. Както до сега, само че да предекорирам моята. Докато говорех как мисля да  направим стаята той ме прегърна в гръб. И започна да целува вратът ми. Обърна ме с лице постави нещни целувки на устните ми и полека задълбочаваше. Ставаше все по груб. Навяха ме лоши спомени и му се дърпах, спуснаха се няколко сълзи. И той спря и ме погледна.

- Хей, хей, какво има? Защо плачеш?

- Защото ти...

- Аха, изнасилвах те, но сега е друго сега не искам да го правя по този начин, искам да правя любов с теб. Да се почувстваш обичана и желана. Както трябва да се чувства всяка една жена.

- Еха, доста си мил!

- Хаха, та ще може ли?

- Разбира се!

Продължи да ме целува и бавно сваля дрехите ми. Както и аз помагах със неговите. Бавно влезе в мен.

- Боже, за родила жена си много тясна! Кога за последно...

Аз се изчервих, нищо не му отговорих.

- С мен ти беше последния път?

- И първият...

-Сериозно?!

- Мхм.

- Обичам те!....

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jun 09, 2019 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Me & YouOnde histórias criam vida. Descubra agora