Amerika'nın Oyunları

625 120 44
                                    

  Şaşırdınız değil mi? Korkmayın sakin olun. Evet bu bir yeni bölüm yanlış görmüyorsunuz. Müge Anlı vesilesi ile bir yıldır kayıp olan ben geri dönmüş bulunmaktayım. Öyle çok önemli bir olay değil.

Beş senedir devam eden bu güzel birlikteliğimizi yeni bir bölümle taçlandırmak istedim. Siteye girince önce yorumları okudum, böyle huylarım yoktur genelde. Hakaretleri okudum biraz kendime geldim.

Eskiler burada mı bilmiyorum ama ben bu sitede yıllandım arkadaşlar. Yani bu siteye yolu düşen herkes bir şekilde muhakkak kitabıma denk geliyor. Siftah benimle yapılıyor diye. Çevremdekiler aldı yürüdü ünlü oldular, kitap çıkardılar. Ben bu satırları öğrenci evinden yazıyorum.

Üye olduğumda 16 yaşında bir velet iken şimdi 20 yaşında girdim kazık kadar oldum. Hakikaten ne kadar çok zaman geçmiş... O yaşın verdiği hezeyanlarla yazmış olduğum saçmalıklara bakamıyorum gözlerim kanıyor.

Ortada olmayışıma bir açıklama getiremiyorum. Üniversiteye başladım baya da oldu. Suçu üniversite sınavına atmıyorum, sınavlara zaten atmıyorum. Bunlar bahane değil yani. Derse girip de hocanın yüzüne ilgiyle bakıyorum, hoca içinden diyordur vay be çocuğa bak ne kadar dikkatle dinliyor. Benim içimden geçen: Hangi dersteyiz acaba? Mesele okul değil yani basit bir örnekle açıklamak istedim.

Bütün bunlara bir açıklama getirecek olursam, bunlar bize atılan bir takım iftiralardır. Amariganın oyunları olabilir. Bizi kıskanıyorlar arkadaşlar.

Bu kadar saçmalıktan sonra dönmüş olabilirim, ama dönmemiş de olabilirim. Dönmüşsem dönmüşümdür, dönmemişsem dönmemişimdir. Dönmüşsem zaten anlarsınız.

Kapese çalışın yavrum, memur olun. Esen kalın.

Not: O kadar uzun zamandır bir şey yazmamışım ki bir an bölüm nereden yayınlanıyordu diye kısa bir düşündüm ve hatta bulamadım. Arkadaşımla muhakemesini yaptık. Cehalet çok zor. 

MuhalifHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin