Herkese merhaba. Bugün Popstar Alaturka yarışmasında yarışmacı Bayhan'ı hapse girdiği için topluma olumsuz örnek teşkil ettiğini söyleyerek eleştirdikten yıllar sonra uyuşturucudan dolayı hapse giren Deniz Seki gibiyim.
Konudan fazla uzaklaşmayalım. Bildiğiniz gibi ben uzun süre komadaydım. Kenan Işık gibi. İkimizin arasındaki tek fark Kenan Işık altı yıldır uyuyor ve uyandığı zaman darbe, pandemi, savaş, çekirge istilaları gibi milyonlarca gelişmeyle karşılaşacak. Ben 27 Nisan 2019 tarihinden beri ortada yokum ve geri döndüm, bir baktım ki... Wattpad hâlâ aynı. Hâlâ mafyalar sevişiyor, kitapların kapaklarında birbirileri ile sarmaş dolaş ünlüler görüyorum, muhtemelen içeride yine kadın ve erkek kimyasına aykırı ilginç işler oluyor.
Artık şuna inanıyorum; devletler yıkılır, insanlar ölür, çağlar değişir, dinozorlar yeniden aramıza karışır... Bir bakmışız Wattpad'de kitaplar hâlâ yazılıyor, hanzo erkeklerle aptal kızlar bir arada. Bazı şeyler hiç değişmiyor.
Arkadaşlar bir site hiç mi gelişmez? Kendini bir adım ileriye hiç mi götüremez? Bu site yüzünden Türk edebiyatı o kadar geriledi ki bizim ileri olabilmemiz için diğer ülkelerin gerilemesi lazım.
***Damar sağlığınız için bu günlerde hareket etmeyi unutmayın. Yazının arasına kamu spotu.***
Ben artık kimseyi eleştirmek, kimseye laf atmak istemiyorum. Ama burası iyice Facebook gibi bir yer oldu. Biz Instagram gibi olmalıyız sevgili insanlar. Anlıyor musunuz??? Kaleminiz yazmaya uygun değilse lütfen Wattpad'de kitap yazmaya çalışmayınız, insanlar sizleri 2 saat eleştirmek zorunda değildir.
İngilizce öğretmeni gibi hissediyorum kendimi. İlk başlarda o telaffuzlar saçma sapan cümleler insana o kadar komik geliyor ki gülerken dalağın titriyor. Ama aradan yıllar geçince bakıp görüyorsun ki bu kişisel bir durum değilmiş, herkesin İngilizcesi berbat. Bu kulaklar neler duyuyor, yes ay dozont.
Bu gözler ne kitaplar görüyor arkadaşlar. İlk zamanlarda mutlu bir günde kitapçıya uğradığımda buradan çıkan komik kitapları görünce onlar basılıyorsa ohoo ben edebiyatın Mozart'ı olurum diye düşünüyordum. Sonra zaman içinde bütün yayınevlerinden kocaman bir RED yanıtı alınca saçlarımı yolup delirerek galiba ben bok gibi yazıyorum diye düşünüp kendimi işime gücüme verdim ve en sonunda doblo sahibi, yeğenleri haftasonu pikniğe götürüp iğrenç ötesi şakalar yapan bir enişteye dönüştüm. İşte benim hikayem.
YETER ULAN YETERRRRRRRRRRR. BIKTIM BU HAYATTAN BIKTIM. BEN DE YUTUBIR OLMAK İSTİYORUM, ARKADAŞLAR YUKARI KAYDIRIN DEMEK İSTİYORUM. HUNHARCA KARGO POŞETİ AÇIP MAL GİBİ REKLAM YAPIP ZARAR ZİYAN BİR GENÇLİK YAŞAMAK İSTİYORUM. OKUMAK MEMLEKETE FAYDALI OLMAK İSTEMİYORUM. KİMSE TUTMASIN GANJ NEHRİ'NDEN BİR DEMLİK SU ALIP ÇAY YAPACAĞIM!!!!111!11
Evet.
Ben buraya geldiğim zaman uçan adam Sabri gibi hissediyorum. Havada durdum. Şahitleri var.
Hepimizin derdi tasası filozof Atakan gibi olur umarım, öyle bir rüzgar gibi geliiiiiiiiiiiiiiiiir geçer.
*Medyada Wattpad kitaplarını özetleyen bir şarkı var.
**Bu şarkı aynı zamanda benim sabah sekiz buçuk dersinde amfiye girerken sınıf arkadaşlarıma söylediğim şarkıdır. Lütfen siz de sabah derslerinizde birbirinize bu şarkı ile günaydın demeyi unutmayın. Motive olalım, motive edelim.
***Sevgiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhalif
Non-FictionMuhalif; bir tutuma, bir görüşe, bir davranışa, aykırı olan kimse. ©Tüm hakları saklıdır.