15

8.3K 473 38
                                    

Taksiye parasını verip arabadan indim. Hızlı adımlarla evin kapısına gelip anahtarı takacağım sırada kapı açılmasıyla korkuyla sıçradım.

Öktem sırıtan yüzüyle bana bakarken gözlerimi devirdim. "Ne işin var senin burada?"

Kenara çekilerek geçmeme izin verdi. "Bakalım istediğin şey konusunda doğru mu söylüyordun merak ettim."

"Defol git evimden!"

"Hiç misafirperver değilsin ama." diyerek kapıyı kapatarak yaslandı.

"Yapışkan mısın?" dedim sinirle dibine kadar girerken. "Bir de gizli gizli evime girmiş ya!"

Gülerek saçımı omzumun arkasına attı. Sinirle elimin tersiyle eline vurdum. "Gizli gizli girmedim, yedek anahtarını aldım."

"Ne?" diye bağırdım gözlerin irileşirken. "Manyak mısın sen?"

"Özür dilerim, Saye." demesiyle afallayarak ona baktım. "Erkin'in yaptıklarını yeni öğrendim."

Omuz silkerek arkamı dönmemle kolumdan tuttu. Öfkeyle ona bakarken kolumu kendime çekerek işaret parmağımı ona doğru salladım. "Dolanma etrafımda. Gözüme gözükürsen canını yakarım dedim, bunu cidden yaparım."

Bu sefer o omuz silkti. "Yap."

Gözlerimi devirerek solana ilerledim ve bedenimi kanepeye attım. Aynı şekilde karşıma oturmasıyla sıkıntıyla soludum. "Defolup gitsene artık."

"Canım burada kalmak istedi."

İri gözlerle ona baktım. "Yüzsüz."

"Teşekkür ederim."

"Gidiyorum ben." diyerek ayaklandım. "Kalacak yer bulurum."

Kolumdan tutarak durdurdu. "Gidemezsin."

"İzin aldığımı hatırlamıyorum." Sertçe kolumu çekerek kapıya doğru ilerledim.

Koşarak önüme geçerek kapıyı kitledi. "Gidemezsin."

"Lan delirtecek misin beni?" diye bağırdım.

"Erkin piçi yüzünden kendine yaptığına bak." dedi vestiyerin aynasını işaret ederek. "Sen bu musun?"

"Sana ne?" diye soludum öfkeyle. "Sana ne!"

Tam ağzını açacağı sırada lafını kestim. "Kes sesini." Odama doğru ilerlerken bağırmaya devam ettim. "Sülük gibi yapıştı ya, siktir olup gidemiyor!"

••

Öktem bu ne yüzsüzlük yiğidim?

Dağıtmak İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin