39

5.6K 453 289
                                    

Dün bölüm gelemedi kusura bakmayın.

05*: Cidden tamir edeceğini düşünmemiştim

05*: Her geçen gün sana daha da hayran kalıyorum

Saye: Beni hafife almayın diye daha kaç kere demem lazım?

05*: Bu kadar güçlü olman beni tahrik ediyor

Gözlerimi devirerek mesajlardan çıktım. Telefonu çantama atarken kaskı motorsiklete takarak anahtarı da çantama attım.

Evin etrafından dolanıp girişe doğru gidiyordum ki karşımdaki kişiyi görmem duraksadım. "Senin ne işin var burada?" dedim gözlerim kısılırken.

"Konuşmamız lazım." derken bana doğru yaklaştı.

"Bizim konuşacak bir şeyimiz kalmadı, Öktem." derken itekleyerek yolumu açtım ve anahtarı çıkartarak deliğe soktum.

Elini koluma koyarak nazikçe beni kendine çevirdi. "Sadece dinle o zaman."

Gözlerimi sevirdim. "Sülük gibi yapışmandan bıktım."

"Semih ile çıkıyormuşsunuz." dedi, beni duymamazlıktan gelerek. "Ne zamandan beri?"

Histerik bir kahkaha attım. "Sana ne?" dedim başımı iki yana sallarken. "Bu seni neden ilgilendiriyor?"

"O," diyecek oldu ama lafını kestim.

"Evet, jigolo. Biliyorum." dedim tek kaşımı kaldırırken. "Ön yargını çekerek bir insanı önce tanı."

"Sen çok mu tanıyorsun?" dedi tıpkı benim gibi tek kaşı kalkarken.

Alayla güldüm. "Her konuda, her hücresine kadar." derken göz kırpmamla ima ettiğim şeyi anladığını biliyordum.

Birden şen bir kahkaha attı. Gür sesi sokakta yankılanırken kaşlarım çatıldı. "Yanlışın var, tanımıyorsun." dedi kendine güvendiği belli eden bir tonla.

"Öyle mi dersin?"

"Tanısaydın tek bir tehditle seni satmazdı." demesiyle gözlerim irice açıldı. "Sahte sevgilin bir süreliğine şehir dışına çıktı."

"Sen-" diyecek oldum ama lafımı kesti.

"Ayrılık için teselliye ihtiyacın olursa," Durup göz kırparken güldü. "Numaramı biliyorsun."

Güldüm. "Sana sıra gelmez." dememle yüzündeki gülümseme soldu. Anahtarı çevirerek kilidi açtım ve içeriye girdim. "Şimdi siktir olup gidebilirsin." Kapıyı sertçe suratına kapattım.

Kapıya sertçe vurmasıyla yerimden sıçradım. Dışarıdan bağırırken benimle beraber tüm sokak duymuştu.

"Bu burada bitmedi, öyle bir an gelecek ki kollarımda teselli bulacaksın! O zaman da ben seni reddedeceğim Saye."

•••

Sizce o gün gelecek mi?

Saye ve Öktem shipleyen var mı?

Oy sınırı: +125

Yorum sınırı: +60

Dağıtmak İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin