44

5.1K 400 50
                                    

"Oradan bir tane daha bir açsana." dedim barmene dönerken.

Kaba tepkime gözlerini devirsede bir şey demeden şişeyi açarak önüme doğru itekledi. Kayan şişeyi yakalayıp dudaklarıma dayayarak bir yudum aldım.

"Böyle gidersen alkolik olacaksın."

Birayı usulca bırakarak sese doğru döndüm. Sinir bozucu bir gülümseme yüzüme yayılırken kaşlarımı havaya kaldırdım. "Öyle mi?"

Yanıma otururken bacağı bacağıma çarptı ama umursamadan yüzüne bakmaya devam ettim. Eliyle barmene işaret ederek, "Aynısından." dedi.

Derin bir nefes aldım. "Ne istiyorsun, Öktem?"

Sessizliğini korumaya devam ederken ısrarla ona bakıyordum. Barmen birayı önüne koyarak diğer müşterinin yanına gitti. Birasından büyük bir yudum alarak susuz kalmış gibi peş peşe içişini izledim.

Sinirle soluyarak ayağına sertçe bir tekme savurdum. "Sana diyorum!"

En sonunda bakışları bana döndü. "Konuşmaya karar mı verdin?" dedi dikkatle bana bakarken.

"Dibimde biten sensin." Başımı iki yana salladım. "Susan yine sensin."

"Benimle konuşmak istemediğini söyledim." demesiyle alayla güldüm.

"Gözüme gözükme de demiştim?" derken hâlâ ona bakıyordum.

Tüm vücudunu bana doğru çevirdi. "İzin ver anlatayım, Saye. Sana ters yapmadım ben."

"Neden bu kadar önemli?" dedim gözlerine bakarken. "Neden bu kadar kasıyorsun, Öktem? İkimizin arasındaki ilişki sadece tek gecelik bir eğlenceden ibaret."

Sinirle gülerek içkisine uzanarak tepesine dikti. Şişeyi ağzından çekerken gözleri yeniden gözlerimi buldu. "Tek gecelik olsaydı seni altıma alırdım." demesiyle ayaklandım ama kolumdan tuttu. "O kadar basit değilsin, Saye. Biliyorum."

Kolumu sertçe kendime çektim. "Derdin ne?"

"Konuşmak." dedi sakince. "Sadece konuşmak istiyorum. Erkin ile olanı anlatacağım ve sonra ne istersen o olacak."

Alayla güldüm. "İstediğimi hiç yapmadın, Öktem."

"Sadece kendimi açıklamama izin ver, tamam mı?"

Derin bir nefes alarak gözlerimi devirdim. Cebime attığım parayı çıkartıp bira şişesinin altına bıraktım.

Bakışlarım yeniden bana bakan adama kaydı. "Tamam." dedim oturduğum yerden kalkarken. "Sadece yarım saatin var, Öktem."

Oturduğu yerden fırlarken o da cebinden para çıkartıp şişenin altına bıraktı. Ardından bana dönerek geçmemi işaret ederken bir şey demeden geçtim ve çıkışa doğru ilerledim.

•••

Konuşma diğer bölümde olacak aşırı uzun olurdu yoksa.

Oy sınırı: +130

Dağıtmak İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin