Yeni text yayımladım ona da beklerim.
Kontrol etmeden atıyorum yazım hatası varsa kusura bakmayın.
•••
"Sen..." dedi şaşkınlıkla. "Nasıl?"
Omuz silkeledim. "Siz erkekler neden kadınları bu kadar küçümsüyorsunuz, anlamıyorum." dedim başımı iki yana sallarken. "Beyninizin bel altında olmasından falan mı kaynaklanıyor?"
Hâlâ şaşkın şaşkın yüzüme bakarken alayla güldüm.
"Ee Semih." dedim korkuluklara yaslanırken. "Reddedilmek bu kadar mı kanına dokundu?"
"O gün için özür dilerim." dedi başını eğerken.
Başımı salladım. "Aynen, bir özür her şeyi çözdü."
"Saye bak," demesiyle tek kaşımı kaldırdım. "O gece olanlar tamamıyla benim öküzlüğümdü ama sana tutulduğumun farkında değildim."
"Şerefsiz." dedim derin bir nefes verirken. "Her şeyden önce karşında bir kadın var, bu mu senin bahanen?"
Elini ensesine attı. "Üzgünüm."
"Senin canını öyle bir yakardım da neyse şu an işimi halletmen lazım." dedim yaslandığım yerden ayrılırken.
"Affettin mi beni?"
Gözlerimi devirdim. "Uçma hemen." dedim. "Affedilmeyi hak edecek bir şey yapmadın. O yüzden hayır."
"Saye..."
"Sus da dinle." diyerek lafını kestim. "Erkin ve Öktem'in kulağına gidecek şekilde herkese yattığımızı ve çıktığımızı söyleyeceksin."
"Ne?" dedi gözleri irice açılırken.
"Algı da problem mi var, Semih?" dedim bezgince.
"Bunu neden yapıyoruz?"
"Sen değil, ben yapıyorum." derken merdivene doğru ilerledim. "Ayrıca seni alakadar etmiyor. Gözden kaybolma, senin hesabını sonra alacağım."
Yavaş yavaş merdivenden indim ve yere basarken kafamı kaldırıp ona baktım.
"Beni dinler misin?"
"Hayır." dedim arkamı dönerken. "Daha önemli işlerim var."
"Ne işi?" demesiyle durup ona baktım.
"Uyumak gibi." Tam gidecektim ki tekrar ona döndüm. "Ayrıca biraz daha evimi dikizlersen gözlerini götüne sokarım."
Bir şey demesine izin vermeden eve girerken kapıyı sertçe arkamdan kapattım.
•••
Saye'yi sevmeyen var mı?
Ve Semih'i hatırlıyor musunuz?
Temizliğe kaçar ben by shjshs
Oy sınırı: +115
Yorum sınırı: +70
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağıtmak İstiyorum
Short Story#tamamlandı. | kısa hikâye | texting Aldatılan bir kız, unutmak için neler yapabilir? Yazım; 01.03.2019