5 yıl sonra sizce neler değişmiştir?
Bir tarih bırakarak bitirelim mi?
5 yıl sonra
Çantamı omzuma takarken, motora bindim ve hiç düşünmeden çalıştırdım. Kask takmayı sevmezdim, gerek de duymazdım açıkçası. Kask, ölümden korkanların içini rahatlatması için vardı ve ben ölümden korkmazdım.
Yaşamdan korkuyordum.
İnsanların durmadan arkamdan iş çevirmesi, birilerinin bir diğerini yerle bir etmesi...bunlar gerçekten iğrençti.
Erkin ve Elif'ten sonra çoğu kişi tarafından tanınan ünüm, tüm şehir olarak yayılmıştı. Hatta internet öyle bir şeydi ki, ülkenin çoğu yerinden beni tanıyan vardı ve bu rahatsız ediciydi. Açıkçası bütün onları planlarken bunu planlamamıştım.
Motoru durdurup her zaman geldiğim mekana doğru ilerledim. Bar taburesine otururken, artık tanıdığım barmene her zamanki işaretimi yaparak beklemeye başladım.
Başımı hafifçe yanımdaki kişiye çevirmemle gözgöze geldik. Anında flört etmek için gülümserken, dirseğimi tezgaha yaslayarak yandan bir bakış attım.
Çok geçmeden Sarp içkimi önüme koydu. İstemsizce bakışlarım yanımdaki adamdan çekerek içkimi elime aldım ve büyük bir yudum aldım. Acı sıvı, boğazımdan aşağıya kayıp giderken tekrardan bir yudum aldım.
"Sert şeyler seviyorsunuz sanırım." diyen sesle, bardağı yerine bırakarak sese döndüm. Az önceki adam çoktan yanıma gelmişti.
Gülümsedim. "Hafif şeyleri içmenin bir anlamı yok."
Başını salladı. "İzin verirsen sana yeni bir şey ısmarlamak isterim."
"Önerebilirsin." derken tekrardan büyük bir yudum aldım. "Ama ısmarlamaya gerek yok."
"Pekâlâ," derken iyice dibime girdi. "Öyle olsun."
Başımı sallarken son yudumumu içtim ve yanımdaki adamın, barmene dediği içkiyi sipariş etmesini izledim. Kirli sakalının altından bile gamzesi belli oluyordu. Kahverengi gözleri ve kalım kaşları ile normal bir Türk erkeğiydi.
Barmen içkileri önümüze koyarken bakışlarım bardakta gezindi ve hiç düşünmeden büyük bir yudum aldım. Az önce içtiğimden daha sert sıvı, boğazımı yakarken yutarak derin bir nefes aldım.
"Vay be." dedim gülerken. "Aşırı iyiydi."
"Demiştim." derken ben gibi o da büyük bir yudum aldı.
İkimizde tek kelime etmeden içkilerimizi içerken benden önce bitirdi ve sessizce içmemi izledi.
Bakışlarından rahatsız olmamla beraber ayaklandım ve bakışlarım yüzünde dolandı. "Lavaboya gitmem lazım." derken güldüm. Bu taktik hiç eskimezdi.
Başını sallayarak onayladı. Barmene sonra ödemek için işaret ederken belli etmeden çıkışa doğru ilerledim ve kendimi dışarıya attım. Motorun yanına ilerlerken adımı duymamla durdum.
"Yine mi aynı taktik." demesi ile derin bir nefes alarak ona döndüm.
"Giray," dedim sabırla. "Bir sözün vardı ama durmadan çiğniyorsun."
Omuz silkeledi. "Senden ayrı kalamıyorum."
"Hep aynı yalan." derken gözlerimi devirdim. "Bir daha karşıma çıkarsan canını yakarım."
"Hadi ama!" demesiyle gitmekten vazgeçip ona döndüm. "Beş yıl oldu, Saye. Hâlâ mi şansım yok?"
Alayla güldüm. "Yok."
Omuzları düşerken direkt gözlerime baktı. "Alev bile gitti, hayatındaki kimse yok."
"Hayatımım devam etmesi için birine ihtiyacım yok, Giray." Güldüm. "Denemeni öneririm."
"Ben sadece seninle olmak istiyorum."
Derin bir nefes alıp verdim. "Ama ben istemiyorum."
Omzuları iyice çökerken umutsuzca bana baktı.
"Erkek arkadaşı için beni silen bir arkadaşım yeni çıktı hayatımdan, sikseniz hayatıma insan almam." derken motora bindim. "Yanlış insana aşık oldun, Giray. Şansına küs."
Motoru çalıştırıp aynadan ona baktım.
Burukça gülümsedi. "Ben seni hep bekleyeceğim."
Omuz silkeledim. "Zaman kaybı."
"Benim içim değil."
Gözlerimi devirdim. "Keyfin bilir, sadece az ötede bekle. Beni oylama."
Derin bir nefed alıp verirken bir adım geriledi. "Bir gün yanımda olacaksın."
"Güzel hayal." derken kıkırdadım. "Görüşmemek üzere."
Gaza köktendim ve bir şey demesine izin vermeden sokaktan çıktım.
Hayatımda kimse kalmamış olabilirdi ama ben yine aynı bendim. Değişmeyecek tek şeydi.
Başından beri okuyan herkese sonsuz teşekkürler. Bir ara yazamadığım için silmiştim ama hepiniz bir gün atmamı beklediniz ve attığımda yine aynı heyecanla okudunuz. Sizin yeriniz bir başka. Gerçekten, tüm samimiyetimle söylüyorum teşekkür ederim, iyi ki varsınız.
Hâlâ güzel bir kurgu olduğunu düşünmüyorum ama severek okuyan, bekleyen o kadar kişiye haksızlık edemezdim. Umarım son bölümler beklentinizi karşılamıştır.
Her zaman yanımda olan, bu yolculukta beni yalnız bırakmayıp her geçen gün büyümemize yardımcı olan herkese çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız. Sizler sayesinde gördüm o sayıları ben.
Final hakkında ne düşünüyorsunuz?
Saye birisine güvenip mutlu olacak birisi değil. Onun mutluluğu kendisi ve bence en yakışan son buydu.
Aklınıza soru takıldıysa buraya yazabilirsiniz. Ya açıklama yaparım ya da özel bölüm yazarım. Şu an karar veremedim.
Neyse çok uzattım
Kendinize çok iyi bakın. Başka kurgularda görüşmek üzere.
31 tane çalışmam var, seçin beğenin alın.
Sizleri seviyorum.
Öptüm.
Yeni texting kurgularımı duserkenkayboldum hesabında yazıyorum. Oraya da beklerim. Sevgiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağıtmak İstiyorum
Short Story#tamamlandı. | kısa hikâye | texting Aldatılan bir kız, unutmak için neler yapabilir? Yazım; 01.03.2019