Kimler burada bilmiyorum ama yazmışken atayım dedim.
Bardağın içindeki sıvıyı tek nefeste tepeme dikerek barmene işaret ederek doldurmasını bekledim. Derin bir nefes alırken oturduğum yerden kıpırdanarak rahatımı bulmaya çalıştım.
"İnanmıyorum sana!" diyerek çantayı sertçe koyarak yanıma oturan Alev'e kaydı bakışlarım. "Elif'e nasıl gidersin?"
Barmen bardağı doldurup giderken hâlâ Alev'e bakıyordum. "Taksiye binip gittim." dedim omuz silkerken.
"Erkin ile bir olup seni aldattılar!" diye bağırdı. "İyi misin sen?"
Sıkıntıyla soludum. "Başımı şişiriyorsun, Alev."
"Ne?" derken önümdeki bardağımı alarak tepesine dikti.
Barmene tekrardan işaret ederken Alev'e doğru döndüm. "Boş yapıyorsun." dedim net bir bir sesle. "Sence ben Elif'i affedecek birisi miyim?"
Kaşları yavaşça havaya kalktı. "Nasıl yani?"
"Parti de Erkin ile konuşmaları duydum." derken çantamdan telefonu çıkartıp çektiğim videoyu açarak ona uzattım. "Kendi planları ile vuracağım onları."
Alev sessizce videoyu izledi ve yüzündeki sinsi bir gülümseme ile bana bakmaya başladı. "Yine zehirsin." dedi barmen içkimi doldururken.
"Boştan yere başımı şişirdin." dedim ve o almadan içkiyi tek nefeste içtim.
Alev de barmene işaret ederken, "Nasıl olacak?" dedi.
"Oturup onlar için plan yapacağımı düşündün mü cidden?" Başımı iki yana salladım. "Akışına bırakacağım."
"Salak." dedi net bir tonla. "Plansız içlerine mi gireceksin?"
"Aynen öyle yapacağım." derken gözlerimi gözlerine diktim. "Her şeyimi aldılar zaten artık zarar veremezler bana."
Çantamı koluma takarken, "Bundan zararlı çıkmamaya çalış." dedi.
Oturduğum yerden kalkarken eteğimi düzelttim. "Kuşlardan daha küçük beyinleri ile bana ne yapabilirler?" dedim.
Gülmeye çalıştı ama şüpheleri olduğunu gözlerinde görüyordum. "Dikkatli ol, Saye."
"Hadi görüşürüz." dedim el sallarken ve hesabı ona kitlediğim için sırıtarak bardan çıktım.
Soğuk hava ile kıyak kafam açılırken sırıtarak motorsiklete doğru ilerliyordum ki telefonum titredi.
05*: O kafayla motorsiklet mi kullanacaksın?
05*: Böyle bir mallık yapacağını bildiğim için bir parçasını söktüm. Uğraşma boşuna çalışmaz.
05*: Sokağın başında taksi durağı var, yavaştan oraya doğru yürü.
Gözlerim irice açılırken ekrana bakakalırken bir küfür savurdum.
Saye: Sen öyle dedin ya kesin yaparım
Saye: Yanlış kişiye çatıyorsun kardeş
Saye: Sence arızasından anlamadığım bir şeye biner miyim ben?
Saye: BİNMEM
Telefonu geri çantama koydum ve motoru çalıştırmaya uğraşırken çıkarttığı sesle arzasının ne olduğunu anlamaya çalışıyordum.
Öksürür gibi gelen sesle arızayı tespit etmemle sırıttım ve sadece işim düştüğünde aradığım Semih'in numarasını tuşlayarak gerekli şeylerin listesini sayarak beklemeye başladım. Bu motorsikleti tamir edecek ve buradan giderek yüzyılın kapağını yapacaktım.
•••
Saye'nin bu kadar güçlü bir kadın olmasını o kadar çok seviyorum ki. Eflin Hera'dan sonra en güçlü kadın karakterim kesinlikle Saye.
Kadınlar erkeklere boyum eğmez, eğdirir.
Oy sınırı: +120
Yorum sınırı yok, kadınların gücüne inan herkes istediğini yazabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağıtmak İstiyorum
Short Story#tamamlandı. | kısa hikâye | texting Aldatılan bir kız, unutmak için neler yapabilir? Yazım; 01.03.2019