Удаасанд минь ёстой уучилж өршөө. Бие өвдөөд үхээд сэхлээ шүү дээ.
#GFriend_Dorm
Намайг хаалгаар орж ирэнгүүт л эгч нар утгагүй асуултуудаар булж орхив.
Юүжү : Сайн байсан биз дэ?
Еэрин : Чи Санхатай байхдаа сандарсан л гэж битгий хэлээрэй.
Ина : Санха чамайг хараад сандарсан гэж хэлээрэй.
Эд нар одоо юу вэ?
- Та нар өнөөдөр завтай байсан юм уу? Орж ирэнгүүт л ингээд байх юм аа. Уйддаг юм уу яадаг юм?
Сувон : Санха чиний дугаарыг авсан уу? Авсан биз?
- "Эгч ээ" би нүдээ эргэлдүүлсээр өрөөгөө зүглэж байлаа.
Сувон : Авчихсан байна хөөөх манай макнэ том болжээ.
"Эгч ээ, битгий балайраад бай. Тийм юм болохгүй"
Шинби: Эгчээ Санха зөвхөн хөөрхөн охид сонирхдог юм.
Би шууд л өрөөндөө орон VLive хийх тухай бодож байв.
Утсаа нээтэл ASTRO гэсэн хаяг шууд бичлэг [Live] хийж байлаа.
Ашгүй дээ!
《VLIVE эхлэв》
@angela_gf: Эгчээ өнөөдөр сайн байсан биз дэ?@Yennie88: Сайн уу эгч ээ? Хайртай шүү.
@fairy_lead: Юугубарагийн тйисэр ч болтугай цацагдаасай.
- Сайн уу Buddy? Омжи байна.
Өнөөдөр их сайхан байсан. Би энэ нэвтрүүлэгийг хөтлөх болсондоо их баярласан шүү.👁 48.8K ♡ 1,028,907
@eunha_qtie: Бид нарыг өнөөдөр харсан биз дээ? Та өнөөдөр үнэхээр хөөрхөн харагдаж байна 😍
-Баярлалаа Бадди
Би аль болох бүх сэтгэгдэлийг уншиж,хариулт өгөхийг хүсэж байлаа.
@omuji_mkne: Чи өдөр бүр хөөрхөн болж байна. Өдөр бүр чамд шинээр дурлаж байна. Омужи, миний найз охин болооч?
-Аввв, Би бүх Бадди нарыхаа найз охин шүү дээ.
👁 67.5K ♡ 2,708,455
@sttk: Санха ямар санагдсан бэ?
@byul_eni: Тийм ээ. Түүний талаар яриач.
@ddana_sanha: Шинби нүүна, Мүнбин ах хоёр сайн найзууд шиг, та хоёр ч бас сайн найзууд болсон уу?
- Өнөөдөр надаас их олон хүн түүний талаар асууж байна. Санха их өндөр бас царайлаг юм байна лээ. Бид хоёр адилхан макнэ болохоор цаашдаа дотно болно гэж найдаж байна Баддис. Манай нэвтрүүлэг болон Astro-г мөн биднийг дэмждэгт баярлалаа.
《VLIVE дуусав》
Ер нь сайхан VLive гэж өгүүллэг бичнээ бусад нь инстаграмм мэссэнжэр гээд бичээд байхад би ч бас VLive гээд өгүүллэг бичнэ дэ ххаха. Оройхон ахиад нэг парт орох болноо бэебис 💜
YOU ARE READING
YOGOBARA [COMPLETED]
Romance"Юн Санха, дэндүү эгдүүтэй, царайлаг бас үнэхээр өндөр" - Эсрэг хүйстэй хүний хувьд? "Тэр миний дүү"