《 Юүгүбара эхлэв》
2,1 Биднийг хаана ирсэнийг хараач ээ! Өнөөдөр хамтдаа хөгжилдөх болно. Нүүна танийг сур харвахдаа үнэхээр сайн гэж сонссон.
- "Үгүй ээ, аа үнэндээ тийм ч юм уу? Мэдэхгүй ээ" нүүнагийн хацар улайж байлаа.
- Нүүна, тоглоомоо эхлэе. Эхлээд та
-" Найзуудаа үүнийг хараад намайг шоолж болохгүй шүү" тэрээр инээмсэглэнэ.
Эхний харвалт!
- Хөөх нүүна, 10оноо
Хоёр дох харвалт!
- Янзтай юм бэ? 10 оноо
Сүүлийн харвалт!
- Хөөх та дуучин уу харваач уу? Ахиад л 10 оноо.
- "Үнэхээр сонирхолтой байлаа шүү"
- Одоо би. Намайг шоолохгүй шүү нүүна!
- "Би шоолохгүй ээ"
Эхний харвалт!
- "Миний дүү ч болоогүй байна даа. 5 оноо"
Хоёр дох харвалт!
- "Хөөх Санха энэ чиний дээд рэкорд уу? 8оноо"
- Нүүна битгий намайг шоол л доо ㅠ.ㅠСүүлийн харвалт:
- "Мундаг байна шүү Санха, 10оноо"
.
.
.
.《 Юүгүбара дуусав》
"Нүүна ч ёстой байт харвааны дагина юм аа" бодолдоо дарагдан зогсох хооронд Омжи нүүна зураг авалтын багийханд ундаа, хавчуургатай талх тарааж байлаа.
Надад өгөхгүй яагаад намайг тойроод байгаа юм бэ? Шудрага бус юм."Нүүна надад, би өлсөөд бас ам цангаад байна" би гомдоллосоор хэллээ.
- "Тэр хайрцаганд байгаа аваад идчих" тэрээр ширээн дээр байх хайрцага руу заах ажээ.
Муухай нүүна, өөрийх нь гараас инээмсэглэл дороос нь авмаар байхад надаас хөндийрөх гээд байгаа юм шиг. Өөрөө а..
Юу? Хэрвээ миний бодсон үнэн бол нүүна намайг өөрт нь татагдаад түүнийг хайрлаж байгааг мэдээд ингэж байгаа бол яах вэ? Би яах ёстой вэ?
#AN
Авсан оноо хэлсэн үг нь энэ бичлэгэн дээрхээс мэдээж өөр байгаа. Өөрөөр бичихийг хүссэн юм шүү. Бас Юүгүбараг үзээрэй уншигчидаа. Тэгвэл миний өгүүллэг жоохон ч гэсэн таалагдана гэж бодож байна.
За тэгэхээр одоо яг 2 юм уу 3 парт ороод дуусгахаар шийдсээ😝
Намайг дэмжээрэй! Уг нь өчигдөр оруулаx гээд бичцэн байсан ч Шиүмин цэрэгт явах гээд юу ч болоод өнгөрөв😂 Зиа одоо гялс бичээд дуусганаа шалгалтаас өмнө😎 Тэгээд ахиад нэг өгүүллэг постлох болно оо😎😝 Намайг дэмжээрэй! Ганц ч болов стикэр коммэнт, "Амжилт" гэсэн үгэнд ч зөндөө урам авдаг юм шүү
BẠN ĐANG ĐỌC
YOGOBARA [COMPLETED]
Lãng mạn"Юн Санха, дэндүү эгдүүтэй, царайлаг бас үнэхээр өндөр" - Эсрэг хүйстэй хүний хувьд? "Тэр миний дүү"