2⚡

3.5K 177 66
                                    

Yazarın ağzından

2 hafta sonra..

MiCha elinde tuttuğu kasenin içindeki yumurtayı karıştırırken ses çıkarmamak için fazlasıyla özen gösteriyordu şuan içeride melekler gibi uyuyan eşini kaldırmak dünyadaki en son isteyeceği şey olabilirdi. Önceki sabah dişlerini fırçalarken birden bire olay su savaşına dönmüş ve Jimin hasta olmuştu.

O yüzden MiCha uyanmasını istemiyordu. Ona güzel bir kahvaltı hazırlamak sonrada sevgilisi uyanana kadar onu izlemek ilk tercihiydi.

Bir yandan hazırlayacağı kahvaltıyla ilgilenirken bir yandan da Jimin'in sağlığına iyi gelecek şeyler düşünüyordu. Çünkü Jimin doktora gitmeyi reddediyordu.

Düşüncelerine fazlasıyla dalmıştı. Birden arkasından beline dolanan kollar ile korkmuştu elindeki bıçak düşerken kalbinin sesi kulaklarında atıyordu. Böyle sessiz hamlelerden oldu olsası korkardı.

Jimin MiCha nın yüzünü ve boynunu kapatan saçlarını elleriyle çekmiş ve boynuna bir sürü kelebek öpücüğü bırakmıştı.

MiCha:korktum!

Diye sitem ettiğinde Jimin çenesini MiCha nın omuzunun üstüne yaslamış hasta çıkan sesiyle konuşmuştu

Jimin:özür dilerim çok masum duruyordun dayanamadım.

MiCha Jimin'e doğru dönmeye çalıştığında Jimin üstelememiş kollarını gevişetmişti. Tabi bu MiCha ona dönene kadar sürmüştü MiCha ile yüz güze gelir gelmez tekrar kollarını sıkıştırmış ve MiCha'nın kendisi ve tezgah arasında kalmasını sağlamıştı.

MiCha endişeyle konuşmuştu

MiCha: yataktan neden kalktın hastasın.

Jimin omuz silkip konuştu

Jimin:kendimi iyi hissediyorum hem uyanında seni yanımda göremeyince merak ettim.

MiCha onaylamazca başını sallayıp ellerini Jimin'in yanağına çıkardı sonra da alnına. Kendince ateşi var mı diye anlamaya çalışıyordu. Jimin gülümsemiş ve konuşmuştu.

Jimin:gerçekten iyiyim MiCha.
MiCha: bu yataktan çıkman anlamına gelmiyor sana yataktan çıkmaman gerekti-

MiCha dudağına kapanan dudaklar ile duraksamıştı. Ellerini Jimin'in göğüsüne indirip itmeye çalıştığında Jimin MiCha'yı daha çok kendisine bastırmış ve bunu engellemişti. Yapacağı bir şey olmadığını bilen MiCha dudağının üstündeki dudakların yokluğu hissedene kadar bekledi.

Artık o sıcaklığı hissetmediğinde gözlerini araladı ve karşısındaki yüze baktı. Sinirlenmiş gibi davranmalıydı.

MiCha: sözümü kesme!

Jimin gülmüştü.

Jimin:seni öpebilecek kadar iyiyim gerçekten

Dediğinde yine de MiCha'nın şüpheci bakışlarına maruz kalmaktan kurtulamamıştı. Konuyu dağıtmak adına konuştu.

Jimin:bende sana yardım edeyim.

Dediğinde MiCha güldü. Bakışlarını beline dolanmış kollara indirip konuştu.

MiCha: böyle durursak ikimizde bir şey yapamayız bu bir. İkinci olan şeyse senin hasta olman ve hiçbir şey yapmayıp yatağına gitmen

Jimin anında MiCha'dan kollarını çekip itiraz moduna geçmişti bile.

Jimin:hayır yaa istemiyorum masada oturup seni izleyeyim işte

MiCha derin bir nefes alıp pes etmiş bir şekilde Jimin'i onayladığında Jimin anında sandalyeye kurulmuş MiCha'yı izlemeye başlamıştı.

TESADÜF 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin