5⚡

2.8K 178 56
                                    

Yazarın ağzından

7 ay sonra..

Evlilik günleri ikili için güzel geçmişti. Evlenmelerinin 1 ay sonrasında ikiside işe başlamıştı. Yeni albüm yayınlanmış bu dönemde bütün üyeler gibi MiCha ve Jimin'de çok yorulmuşlardı. Ama bu yorgunlukları beraber sarılarak uyuyunca geçiyordu. Beş buçuk aylık yoğun tempolu çalışma dönemleri yeni yeni sakinleşmeye başlamıştı. Bundan faydalanıp diğer üyelerle bol bol zaman geçirmişlerdi. Hatta yurtta kaldıkları bile olmuştu.

Bugün diğerleri gelecekti. MiCha sırf üyeler gelecek diye erkenden mutfağa girmiş yapabildiği kadar yemek yapmıştı. Jimin evde yoktu bir şeyler söylemiş ve ortadan kaybolmuştu. MiCha kendisini o kadar yorgun hissediyordu ki nereye gittiğini hatırlamıyordu bile.

Yayılarak oturduğu koltuktan zorlukla kalkıp tekrar mutfağa girmişti. Son zamanlarda kendini gereksiz yorgun hissediyordu. Kapının önünde durmuş darmadağın olan mutfağa bakmış ve derin bir nefes vermişti.

MiCha:bok götürüyor!

Diye söylenmeyi de ihmal etmemişti. Buraları toplamalıydı. Jimin'de evde olmadığı için bütün iş kendisine kalmıştı. Tekrar derin bir nefes verip tezgaha doğru adımladı.

Kirli tabakları bir bir alıp makineye yerleştirmeye başladı. Mutfakta o kadar çok durmuştu ki birbirine karışmış kokular midesini bulandırıyordu. Yine de umursamadan hızlıca etrafı toplamaya devam etti işi bittiğinde kendisini rahat yatağına atıp bolca dinlenecekti...

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Jimin kapıyı açıp üyelerin geçmesi için yol açtı. Beraber gelmişlerdi eve.

İçeriye girdiklerinde mutfaktan gelen güzel kokularla hepsi MiCha'ın uğraşıp yemek yaptığını anlamışlardı. Ama MiCha yoktu.

Jin kendini koltuğa atarken Jimin'e hitaben konuştu.

Jin:MiCha nerde?

Jimin ilk önce etrafa bakmış sonrada konuşmuştu.

Jimin:uyuyordur bu ara çok çabuk yoruluyor. Siz oturun ben geliyorum.

Dedikten sonra kolidoru geçmiş ve yatak odasının kapısının önüne gelmişti. MiCha'yı korkutmamak adına sessizce kapıyı açtı. Tahmin ettiği gibi uyuyordu MiCha Jimin yavaşça kapıyı kapatmış ve yatağa doğru ilerlemeye başlamıştı. Havalar soğuk olduğu için evden çıkmadan önce yükselttiği ısı yüzünden MiCha terlemiş saçları birbirine yapış yüzünü kapatmıştı.

Jimin yatağın boş kısmına oturup MiCha'nın yüzündeki saçlarını nazikçe çekmişti. Sonra yaklaşıp fısıldadı.

Jimin:güzelim..

MiCha mırıldanmış ama uyanmamıştı. Jimin dudaklarını MiCha'nın alnına bastırıp çekmiş sonra da tekrar konuşmuştu.

Jimin:bizimkiler geldi hadi uyan.

Hafifçe MiCha'nın kolunu sarsıp uyanmasını beklemişti. MiCha bir iki kıpırdanmadan sonra gözlerini zorlukla açmıştı. Uyumasına rağmen hala kendisini yorgun hissetmesi dünyanın en saçma şeyiydi. Bir süre bekleyip aklına ilk gelen şeyle dudaklarını aralamıştı.

MiCha:neredeydin?

Jimin'in kaşlarını çatmıştı evden çıkmadan önce yaklaşık 3 kere tekrarlamıştı nereye gideceğini. Yine de boş vererek sevgilisinin sorusunu cevapladı.

Jimin: Bang PD çağırmıştı şirkete gittim sonrada bizimkilerle beraber geldim.

MiCha anladığını belirtircesine kafasını sallamıştı. Sonra da eşine bir açıklama yapma gereği duyarak konuştu.

MiCha:zihnimde karma karışık bir boşluk var gitmeden önce ne söylediğini unutmuşum

Jimin gülmüş ve konuşmuştu.

Jimin:anladım bir şey olmaz hadi seni uykucu üyeler geldi sen hala yataktasın.

MiCha gülmüş ve kalkmıştı yataktan.

°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●

MiCha daha fazla mutfaktaki ağır kokunun midesinin kaldıramayacağını söyleyip işleri diğerlerine kitlemişti. O kadar uğraşıp yemek yapmasına rağmen kendisi yemek yemek istememişti. Son zamalarda kendisini fazlasıyla yorgun hissediyordu. Bu yorgunluk iştahınıda etkilemişti. Sanırım bunlar hasta olacağının belirtileriydi. Yakında gidip bir doktora görünse iyi olacaktı.

Üyeler geniş salonun diğer tarafında ki masada yemek yerken MiCha'da koltukta yayılmış ortada ki güzel sohbete katılıyordu. Yemek kokuları artık kendine fazlaca ulaştığındada daha fazla dayanamayacağını farkedip yerinden kalkıp su içmek için mutfağa gitti MiCha hemen arkasından da sosu unuttukları için söylene söylene Yoongi gelmişti.

Yoongi masanın üzerindeki sosu alacakken karşısında hafif rengi solmuş MiCha'yı görünce yanına gelmiş ve elini alnına koymuştu. Endişeyle konuştu. Küçük kız kardeşi pek iyi görünmüyordu.

Yoongi:iyi misin MiCha rengin solmuş.
MiCha: midemi üşüttüm sanırım
Yoongi:ateşinde yok ama bitkin görünüyorsun doktora gitsen iyi olur Jimin'i çağırayım mı?

Diye sorduğunda MiCha hemen kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.

MiCha: gerek yok grip olacağım sanırım durduk yere endişelenmesin şimdi. Yarın doktora gider ilaç alırım.

Suga kafasını sallamış ve konuşmuştu.

Yoongi:yarın seni alayım beraber gidelim Jimin'e söyleyeceğine göre tek gitme doktora ?

Jimin'i endişendirmeden gidip ilaçlarını alabilirdi.
MiCha olumlu anlamda kafasını salladığında Suga gülmüş ve elini MiCha'nın omuzuna koyup hafifçe sıkmıştı.

Yoongi:git elini yüzünü yıka kendine gelirsin biraz

MiCha'da gülmüş ve elini yüzünü yıkamak adına mutfaktan çıkmıştı.

°■°■°■°■°■°■°■°■°■°■°■°■°

MiCha Yoongiyle saat ayarlamalarından sonra erkenden kalkmış ve hazırlanmıştı bügün kendini diğer günlere göre daha iyi hissediyordu. Jimin'in nereye gidiyorsun sorusuna ise Yoongi'le bir yere gidecekleri söyleyerek geçiştirmişti sonuçta ufak bir gripti.

°~° °~° °~° °~° °~° °~° °~° °~° °~° °~°

Yoongi: sakinleş biraz MiCha

MiCha kafasını olumsuz anlamda sallamıştı. Kafayı yemek üzereydi. Sonunda asansör geldiğinde hızla içine gireceği sırada Yoongi kolundan tutmuş ve onu durdurmuştu şevkat dolu gülümsemiş konuşmuştu.

Yoongi:seninle yukarıya gelebilirim
MiCha: gelmene gerek yok gerçekten

Yoongi kafasını sallamış ve küçük kardeşine sarılmıştı duygusal hissediyordu.

Ayrıldıklarında MiCha asansörün içine yerleşmiş ve gideceği kata basmıştı. Suga MiCha'ın asansörü gideceği yere gidinceye kadar beklemiş sonrasındadi da binadan ayrılmıştı.

MiCha zile bastıktan sonra ayağıyla ritim tutarak beklemeye başladı. Heyecandan ne yapacağını bilmiyordu sonra dayanamayarak zile bir iki kere daha bastı. O kadar heyecanlıydı ki evin şifresini bildiğini bile unutmuştu.

Kısa bir süre sonra ayak sesleri gelmeye başlamış. Sonunda MiCha'ya göre sanki saatlerce süren ama kısa bir sürede kapı açıldığında beklediği bedeni görmüştü MiCha. Gözleri anında dolarken Jimin'in resemen üzerine atlamıştı. Daha demin dolu olan gözlerinden şimdi yaşlar sürülürken Jimin şaşkınca kollarını MiCha'nın beline dolamış ve konuşmuştu.

Jimin:ne oldu MiCha!?

Ağlaması Jimin'i daha da korkuturken hızla kendinden ayrıdı MiCha'yı yarım bir gülüşle ağlayan yüzü avuçlarının içine almış ve endişeyle konuşmuş.

Jimin:ne oldu güzelim biri bir şey mi yap-

MiCha sevinç gözyaşları arasında Jimin'in sözünü kesmiş sonunda ölüm sessizliğinin oluşacağı şeyi söylemişt.

MiCha: hamileyim

TESADÜF 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin