Bu bölüm ağır baba oğul günü içermektedir!
MiCha: Jimin lütfen lütfeen..
Jimin: olmaz MiCha izin vermiyorum.
MiCha: bende sana vermen için ısrar ediyorum lütfen 2-3 saatliğine. Ne istersen yaparım.Jimin'in aniden suratında munzur bir gülümseme oldu.
Jimin:her istediğim mi?
MiCha bir süre Jimin'in yüzüne baktı. Bu buluşmaya cidden gitmeliydi. Yenilgiyle omuzlarını düşürüp başını salladı.
Jimin'in bir kaç saniye şoktan çıkmaya çalıştı. Kabul edeceğini hiç düşünmemişti.
Jimin: peki o zaman git bakalım.
Küçük bir çocuk gibi ellerini çırpıp kollarını neşeyle Jimin'in boynuna doladı.
Jimin:bence bir öpücüğü hakettim hm?
MiCha dudaklarını karşısındaki dolgun dudaklara bastırmıştı. Aslında küçük bir öpücük verecekti ama Jimin belini daha sıkı tutarak öpücüğün kısa olmasını engellemişti.
........
MiCha aynadan bir kez daha kendine baktı ve sinirle arkasında sırıtarak onu izleyen bedene döndü.
MiCha:aptal! Şu dudağımın haline bak!
MiCha'nın küçük öpücüğünü Jimin oldukça uzatmıştı. MiCha dudaklarının kızarmış ve şişmiş halini görünce deliye döndü.
Jimin omuz silkti.
Jimin:Gayet güzel dudakların.
MiCha: kızarmışlar Jimin hem de şişmişler gideceğimi biliyorsun neden yaptın bunu?
Jimin:başka şeyler yapmadığım için şükretmelisin güzelim.MiCha gözlerini devirdi.
MiCha:Neyse ben gidiyorum Min'e banyo yaptırmayı unutma sakın.
Jimin:tamam unutmam.MiCha kapıdan çıkacağı sırada Jimin kolundan tutup kendine çekmiş ve şimiş dudaklara bir öpücük daha bırakmıştı.
Jimin:şimdi gidebilirsin.
MiCha gülümseyip kapıyı kapattı. Jimin Min'e bakmak için içeri gidecekken arkasından küçük bedenin sesi gelmişti.
Min:baba annem neyeye didiyoy?
Jimin arkasını dönüp baktığında üzerinde portakallı turuncu pijaması, saçları karman çorman olmuş ayakları çıplak minik ellerini yumruk yapmış gözlerini ovalayan minik bedeni gördü.
Bir kaç adımda yanına gidip kucağına almıştı bile. Yanaklarına ve karma karışık saçlarına öpücükler koymuştu.
Jimin:annenin işleri var bebeğim bugün seninle baş başa vakit geçireceğiz.
Min sevinçle babasına sarılmıştı. Jimin Min'in güzel kokan boynuna birkaç öpücük bıraktıktan sonra konuştu.
Jimin:ee neler yapmak istersin bugün?
Min tombul işaret parmağını dudağının üzerine kodu ve düşünmeye başladı.
Min:çizgifilm izyeyelim
Min'in en sevdiği şeylerden biri babasıyla çizgifilm izlemekti kesinlikle.
Jimin: pekala ama ilk önce banyo yapmalısın.
Min'in anında gözleri kocaman açılmıştı.
Min:HAYIY BABA!
Jimin:itiraz istemiyorum Min
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF 2
FanficTesadüf /PJM/ devam kitabı. Tanrıya yalvarmıştım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Sanırım gerçekten vermesi lazım. Çünkü artık güneşi yanına götürmem gereken iki kişi var.