4⚡

2.8K 179 40
                                    

Yazarın ağzından

MiCha yutkunup gözlerini Jimin'in kilerle birleştirdi yaptığı şeyin saçmalığını yeni yeni farkediyordu.

Jimin hızla ilaç kutusunu alıp bakmış ve MiCha'ya dönmüştü.

Jimin:bunu nerden buldun ?

Derken elindeki kutuyu MiCha'ya doğru tutuyordu MiCha titreyen sesiyle cevap vermişti. Şuan Jimin ne söylese haklıydı. Sonuçta çocuklarının olması ikisinin kararı olmalıydı -ki ortada böyle bir şey bile yoktu-

MiCha:ilaç kutusunda.

Başını eğmiş ve halıyı seyretmeye başlamıştı. Jimin'in kendisine bağırmasını bekliyordu. Ama öyle olamadı Jimin bir süre sonra MiCha'nın yanına oturmuş konuşmuştu.

Jimin:neden?

MiCha kafasını kaldırmadı kendiside bilmiyordu sadece bir anlık bir hisle almıştı ertesi gün hapını o kutudan.
Fısıldayarak Jimin'e cevap vermişti.

MiCha: korktum..

Demişti sadece bu kelimesi Jimin için yeterliydi. Korkma sebepleri Jimin'in beyninde maddeler halinde sıralanmaya başlamıştı bile. Kendisi baba olmak isterdi tabi ki ama MiCha da hazır olduğında. Bir şey söylemeden yanında halıyı izleyen bedeni göğüsüne yaslayıp sarıldı ve saçlarının arasına öpücükler bıraktı. MiCha ise şaşkındı. Kendisine kızacağını düşünmüştü. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.

Jimin:eğer bir bebeğimiz olursa bunun ikimizin isteği üzerine olmasını tercih ederim. Korkunuda anlıyorum o yüzden sorun değil içebilirsin ben sadece bir anlığına.. neyse önemli değil.

MiCha kafasını Jimin'in göğüsünden kaldırıp şaşkınca yüzüne baktı.

MiCha: kızmadın mı?

Jimin şevkatle gülümsedi MiCha'ya

Jimin:ben sana nasıl kızabilirim. Sen benim her şeyimsin dediğim gibi bir bebeğimizin olmasını çok isterim ama sen de isteyince sadece birden o hapı görünce öyle tepki verdim dediğim gibi içebilirsin.

Dediğinde MiCha kocaman gülümseyerek Jimin'e sarılmıştı. Jimin'in bu anlayışlı halini çok seviyordu.

MiCha:hayır içmeyeceğim sadece kafam karışık özür dilerim. Çok özür dilerim.

Jimin MiCha nın saçlarını okşarken konuştu.

Jimin:özür dileme özür dilenecek bir şey yapmadın.

Eşinin anlayışından dolayı oturup ağlayabilirdi MiCha. MiCha kafasını Jimin'in boynuna gömüp kokusunu içine çekti bir süre ,dünyada en güvede olduğu yerdeydi. Jimin'in kollarında. Uzunca bir süre birbirlerine sarılmış şekilde durdular. Sonunda MiCha Jimin'den ayrıldığında Jimin MiCha'nın alnına derin bir öpücük bırakmış ve gülümseyerek konuşmuştu.

Jimin:istediğin abur cuburları aldım mutfaktan getireyim film izlerken yiyelim.

Dediğinde MiCha neşeyle yerinden kalkmıştı. Artık kendisini garip hissetmiyordu iyi hissediyordu eşi onu rahatlatmıştı. . Jimin'in kalkmasını engelleyip konuştu.

MiCha:ben getiririm başka bir şey istiyor musun?
Jimin:hayır

MiCha odadan çıktıktan sonra Jimin hapları alıp çekmecelerden birine attı ve geri yerine döndü. Hemen ardından da MiCha elinde poşet ve içecekle geri dönmüştü. Anında Jimin'in yanına kurulmuş ve paketleri açmaya başlamıştı. Zaten masada her zaman hazır bulunan boş bir kase olduğu için cipsleri içine koymuştu.

Her şeyi hazırladıktan sonra kendisini izleyen Jimin'e dönmüştü.

MiCha:şimdi izleyelim..

°◇°◇°◇°◇°◇°◇°◇°◇°◇°◇

Filmleri bitmiş öylesine bir TV programı izlemeye başlamışlardı. Jimin'in aklına üyelerin gelmesiyle televizyon izlemeye dalmış olan MiCha'ya döndü.

Jimin:MiCha
MiCha:hmm

Diye mırıldanmıştı.

Jimin:hadi kalk üyelerin yanına gidelim

MiCha sonunda gözlerini televizyondan ayırmış ve Jimin'e bakmıştı.

MiCha: gidelim

Diye hiçbir şey demeden kabul ettiğinde ikiside ayaklanmıştı.

Yatak odasına doğru adımladıklarında MiCha'nın kahvaltıdan sonra fazlasıyla geciktirdiği duşu aklına gelmiş konuşmuştu.

MiCha:duş almam lazım beklersin değil mi?
Jimin:tabi ki beklerim rahatına bak

MiCha kafasını sallamış girmiş oldukları yatak odasının banyosuna yönelmişti. Jimin ise odaya bakınmış sabahki gibi durduğunu görünce derin bir nefes almış ve odayı toparlamaya başlamıştı. İlk önce yerdeki kıyafetleri alıp kapının hemen yanında duran kirliliğe göndermişti. Sonra dolaptan aldığı nevresim takımını kenarıya koymuş ve hızla yataktakilerle değiştirmişti.

Eski nevresim takımını da kıyafetlerin yanına gönderdiğinde kendisini yatağa atmıştı. Yorgun hissediyordu. Eğer üyelerin yanına gitmeseler erkenden uyurdu. Gözlerini kapatmış ve MiCha'nın duştan çıkmasını beklemeye başlamıştı.

Yaklaşık yarım saat sonra MiCha duştan çıktığında Jimin iyice mayışmıştı. Gözleri kapalı öylece duruyordu.

MiCha Jimin'in uyuduğunu düşünüp sessizce üzerini giyinmiş ve yanına gitmişti. Fısıldayarak konuşmaya başlamışdı

MiCha: Jimin..

Jimin yavaşça gözlerini aralamış MiCha'ya bakmıştı.

Jimin:efendim

Demişti uykulu sesiyle.

MiCha:istersen bugün gitmeyelim yurda uyu.

Jimin yatakta oturmuş ve gözlerini ovmuştu. Gitmek istiyordu.

Jimin:hayır gidelim

Demiş ve MiCha'yı süzmüştü. Saçları ıslaktı ve üzerine giydiği beyaz tişörtün ıslanıp içini göstermesine neden oluyordu.

Jimin:bekle

Dedikten sonra yataktan kalkmış banyodaki saç kurutma makinesini ve tarağı almıştı. MiCha'nın yanına geldiğinde MiCha ne yapacağını bekler gibi ona bakıyordu.

Jimin: saçını kurutayım hasta olacaksın.

MiCha kafasını salladığında Jimin saç kurutma makinesini prize takmış ve MiCha'nın arkasına oturmuştu. Saç kurutma makinesini çalıştırdı nazikçe MiCha'nın saçlarını kurutmaya başladı. Saçları çok yumuşaktı ve kullandığı hindistancevizli şampuanın kokusu yayılıyordu. Dikkatini dağıtmamaya çalışarak işine devam etti...

TESADÜF 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin