11⚡

2.4K 156 95
                                    

Yazarın ağzından

Jimin oflayarak tekrar uyuyan eşini dürttü. Uykusu yüzünden hastaneye geç kalacaklardı.

Jimin:ARTIK UYAN MİCHA HASTANEYE GİDECEĞİZ ORDAN DA BİZİMKİLERİN YANINA!

MiCha homurdanıp yüzünü buruşturdu. Uyumak istiyordu. Hamileliği boyunca hep uyumak istemişti gerçi..

MiCha:istemiyorum.

Dedikten sonra kafasına kadar çekmişti battaniyeyi. Jimin ellerini beline sabitleyip kafasını yukarıya kaldırıdı sabır dilercesine. Uykucu eşini uyandırmak tam bir işkenceydi. Tekrar sabırla MiCha'yı dürttü.

Jimin:geç kalıyoruz kalk artık bak Jin hyung seni ah pardon yeğenini görmek istiyor

MiCha en sonunda yüzüne çektiği battaniyeyi sinirle kenarıya fırlatmıştı.

MiCha:BİR UYKU BIRAKMADINIZ İNSANDA YA HAMİLEYİM BEN HAMİLE ÇİFT KİŞİLİK UYUYORUM BEN KARNIMDA BIR YARATIK TAŞIRKEN YÜRÜMEM BİLE NASIL ZOR BİLİYOR MUSUNUZ YORULUYORUM VE UYUMAK İSTİYORUM BIKTIM ARTIK BEN İNSANLARIN RAHAT RAHAT UYUYAMADIĞI BİR DÜNYAYA ÇOCUK GETİRMEK İSTEMİYORUM!

Jimin ilk önce şaşkın şaşkın MiCha'ya bakmıştı. Tamam MiCha'nın hamilelik ile birlikte uykuya fazla düşkün olduğunu herkes biliyordu. Ama birden uyanıp bağırmasını da beklememişti açıkçası. Eşinin günden güne değişen ruh hali onu fazlasıyla şaşırtıyordu

Şaşkınlığını biraz üzerinden atıp tatlı tatlı konuşmaya başlamıştı

Jimin:bende seni erkenden uyandırmak istemiyorum güzelim ama bugün doktora gitmemiz gerekiyor ayrıca sabahın 6'sında Jin hyung aradı ve 'yeğenimi neden bana göstermiyorsunuz' diye bir sürü cırtlak cırtlak bağırdı. Eğer kalkmak istemiyorsan gelecek doktor randevusunu sabah saatlerine almayız ha?

MiCha duyduklarıyla beyninden vurulmula dönmüştü. Doktora gitmek istemiyordu. O karnında gezdirdiği şeyden nefret ediyordu. Bugün duygusal ve sinirli ruh haliyle uyanması ise ağlama isteği uyandırıyordu içinde.

4 buçuk aylık bir hamileliğe göre birazcık daha büyük olan karnı vardı MiCha'nın bu yüzden yataktan rahatça doğrulamamıştı. Jimin bunu farkettiğinde hemen ellerinden birini MiCha'nın sırtına yerleştirmiş biriyle ise de kolunu tutmuş ve eşinin yerinden doğrulamasını sağlamıştı.

MiCha yataktan doğrulunca Jimin'in yüzüne acı acı baktı. Jimin bu bakışı çok net biliyordu birazdan MiCha ile yaşayacakları konuşma beyninden geçmeye başlamıştı bile. Çok geçmeden MiCha konuştu.

MiCha:Jimin istemiyorum

Jimin 4 buçuk aydır alıştığı bu konuşma için hiç gergin değildi artık. Bebeklerinin olacağını öğrendiklerinden beri her doktor randevusunda aynı konuşma yapılıyordu. MiCha gitmek istemediğini söylerdi hep. Cidden o aletlerden hiç hoşlanmadığını kanıtlamıştı. Jimin MiCha'nın yanına oturup kollarından birini beline sardı. Bir eli ile de MiCha'nın karnına dokunmuştu.

Jimin: hadi ama güzelin anlaşmamışmıydık geçen sefer seninle? Bebeğimiz için değil mi?
MiCha:sevmiyorum işte ya nefret ediyorum gitmeyelim

Jimin derin bir nefes verdi. Hızlı bir sabaha başlamışlardı. Şimdiden yorulduğunu hissediyordu.

Jimin: bebeğinizi göreceğiz ama hem hastaneden sonra bizimkilerin yanına gideceğiz ya Jin hyung sana bir sürü yemek yapmış.

Uykuya ve yemek yemeye aşık sevgilisini nasıl ika edeceğini çok iyi biliyordu Jimin.
MiCha'nın gözleri yemekleri duyunca anında parlamıştı bile. Yine de çaktırmaya çalışarak konuştu

TESADÜF 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin