Sürprizz (tdk'ya baktım böyle yazılıyormuş sksbkdnd.)
Min'i özlemişsinizdir diye düşündüüm
Yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar..
MiCha:Min neredesin?
Salondan gelen oğlunun sesiyle gülümsedi.
Min:buydayım anne!
Hızlı adımlarla salona geldiğinde koltukta oturan Jimin girdi ilk önce görüş alanına ardından ise babasının bacağına yatmış bilgisayarda açık olan çizgifilmi izleyen oğlu.
Jimin Min'in saçlarını okşarken bir yandan da Min için açtığı çizgifilmi izliyordu. Bakışları salonun girişinde kendilerini izleyen eşini bulduğunda gülümsedi.
Jimin:gelsene yanımıza.
MiCha başını salladıktan sonra Jimin'in sağ tarafındaki boş yere oturdu. Jimin anında kolunu MiCha'nın omzuna sarıp göğüsüne çekti.
MiCha kafasını Jimin'in göğüsüne yaslarken kollarını beline sarmış ve huzurla gülümsemişti. Jimin'in dudaklarını saçlarında hissediyordu.
Kısa bir süre sonra çizgifilm bittiğinde Min gözlerini ovuşturmuş ve yattığı yerden kalkmıştı.
MiCha Jimin'in huzurlu kollarından ayrılırken Min'e baktı.
MiCha:banyo yapm-
Daha sözünü tamamlayamadan Min çığılık çığılığa koltuktan yere inmiş çıplak ayakları sayesinde yerde çıkan 'şap şap' sesleriyle beraber koşmaya başlamıştı.
MiCha gözlerini devirdi Min bir kere banyoyu hemen kabul etseydi dişini kıracaktı. Jimin oğlunun bu hareketine gülmüştü. MiCha'nın büzdüğü dudakların bir öpücük kondurduktan sonra ayağa kalktı.
Jimin:ben hallederim
İlerleyeceği sırada MiCha onu durdurmuştu.
MiCha:Jimin Min'i parka götürsene kaç gündür evde bir hava almış olur.
Jimin:haklısın duş aldırayım parka gideriz sen de gelirsin.MiCha kafasını olumsuz anlamda salladı.
MiCha:hayır ben gelmeyeceğim evi toparlarım biraz siz baba oğul gidip gelin.
Jimin:tamam güzelim.Dedikten sonra Min'i yakalamak için koridora çıkmıştı.
Jimin:MİN HADİ BANYOYA!
Diye söylendiğinde Min'in odasından tatlı bir ses yükselmişti.
Min:HAYIY BABA BAYNO YAPMAK İSTEMİYOYUM!
Min'in sesiyle gülümsedi Jimin
Jimin:ah öyle mi o zaman bende başka bir çocuk bulup banyo yaptırayım banyodan sonra da o çocukla parka giderim ve ona çikolatalı dondurma alırım.
Min'in duyabileceği bir sesle söylediğinde Min'in odasının kapısı açılmış ve Min gözyaşları içinde babasına doğru koşmaya başlamıştı.
Jimin'in şaşkınlıkla gözü açılırken eğilip kendisine doğru koşan küçük bedene kollarını sardı. Min'in kolları anında babasının boynunu sararken ağlıyordu.
Jimin:bir şey mi oldu Min neden ağlıyorsun?
Diye sormuştu şevkatle oğlunun saçlarını okşarken.
Min:başka biyini sevme baba
Derken ağlamasına hıçkırıklar eklenmişti. Jimin'in gözleri daha da açılırken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF 2
FanfictionTesadüf /PJM/ devam kitabı. Tanrıya yalvarmıştım gökyüzünün kontrolünü bana versin diye.. Sanırım gerçekten vermesi lazım. Çünkü artık güneşi yanına götürmem gereken iki kişi var.