Bölüm-7
Lyla
‘’Peşinden koştuğunuz şeyleri anlamlı kılan doğru olup olmaması değildir. Onları anlamlı kılan şey sizin ne için koştuğunuzdur.’’
Her şeyi açığa kavuşturduktan sonra biraz uyumaya karar verdik. Herkese yetecek kadar hatta daha fazla oda vardı. Ama ben Eva ile kalmak istedim. Biraz korktuğumdan birazda sıkılmamak içindi bu seçimim. Eva dışarıdan çok sert ve soğuk görünse de çok cana yakındı benim için. Onu seviyordum. Benimle ilgili şeyleri tahmin etmesini, duygularımı anlaması çok hoşuma gidiyordu. Onu gerçekten seviyordum.
‘’Benimle kalmak zorunda mısın? İstersen yataklarımızı da paylaşalım.’’
‘’Ne yani beni istemiyor musun?’’
Alt dudağımı büzüp kaşlarımı kaldırarak yalvaran gözlerle ona bakmaya başladım. Tabi bunu çok fazla sürdüremeden ikimizde gülmeye başladık.
‘’Ben Scott’la kalırsın diye düşünmüştüm aslında.’’
Sözleri hayallere dalmamı sağlamıştı ama gerçek olamayacak hayallerdi bunlar. En azından şimdilik.
‘’Bu çok fazla olurdu. Ne diyecektim ki? Ayrıca şu astral saçmalığı da neyin nesi. Tam kurtulduk derken yeni bir şey çıkardın. Söylemek zorunda mıydın sanki?’’
Gidip yatakta yanına oturdum. Yatak ağırlığımın etkisiyle biraz içine çökmüş beyaz çarşafları buruşturmuşu. İçerde balkona açılan yerden duvara kadar olan sürgülü bir kapı vardı ama perdeleri açmamıştık. Muhtemelen bahçe tarafındaydık. Odanın duvarları bej rengiydi. Sadece boyalı olan duvarlarda duvar kâğıdı yoktu. Elbise dolaplarına baktığımda sürgülü kapaklarda kendimi görüyordum. Aynaya baktığımda gözlerimi fark ettim. Çok yorgun görünüyorlardı. Sanki yerleri ora değilmiş gibiydi. Saçlarım her koşuşturmada farklı bir şekle giriyordu.
Ve sonra Eva’nın yansımasına baktım. Gözleri daha çok bakmıyor gibiydi. Gözleri çok fazla şey görmüş gibi duruyordu. Ve bu gördüklerinden memnun değilmişçesine duruyordu gözleri yerinde. Sadece soru sorulduğunda cevap veren gözleri vardı. Yeteri kadarını görüyor gerisini görmüyordu. Umursamıyordu.
‘’Scott’ı sevdiğini biliyorum ama sence gidip onu her gece araması daha mı iyi olurdu sence? O an iyi bir fikir gibi geldi aklıma. Hem sadece rüyalarda olacaklar merak etme. Ve Scott şu anda hemen yanımızda ki balkonda. Değerlendir derim.’’
‘’Bunu nerden biliyorsun?’’
‘’İyileştirdiğim insanların auralarını hissedebiliyorum. Ve hislerim diyor ki Scott yan balkonda.’’
‘’Sanırım herkesin cadı bir arkadaşa ihtiyacı vardır. Ama ben benimkini kimseye vermem.’’
Sarılmak için ona yaklaştığımda kaşlarını kaldırıp kafasını iki yana salladı.
‘’Unuttun mu sarılmak yok.’’
Eva’ya gülüp hemen aynaya baktım. Olabildiğince iyi görünüyordum. İçinde bulunduğumuz durumu düşünecek olursak fena değildi aynadaki ben. Yinede sormak istedim.
‘’Nasıl görünüyorum?’’
‘’Aynadaki gibi.’’
Tanrım bu kız beni öldürecekti.
Derin bir nefes alarak perdeyi açtım. Sanki hava almaya çıkıyor gibi yapacaktım evet bu güzel bir plandı. İki adım at nefes al, sola bak, sağa dön ve fark et ama şaşırmayı unutma. Mükemmel planımı uygulamak için perdeyi açıp sürgüyü açtım. Dışarı çıkıp planımın nefes alma kısmına kadar yapmıştım ki o sırada önce sola bakma işini yapamadan gözüm Scott’a kaydı. Tam bir fiyaskoydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAYIŞ
Fantasy''Neyi değil, neden aradığındır asıl önemli olan ve arayan, elbet mutlak bir yalnızlıkla yüzleşir.'' Çoktan yalnızlığını yanına alıp umutlarını sağda solda kaybeden Scott aradığı şeyin aslında kaybettiği sevme duygusu olduğunu anladığında çoktan hay...