part 6♡

1.3K 138 5
                                    

(Saint)
​ေန​ေရာင္​ျခည္​ ​ေတြကြၽန္​​ေတာ္​့မ်က္​ႏွာ​ေပၚ​က်လာ​ေတာ့..ကြၽန္​​ေတာ္​ ႏိုးထလာခဲ့တယ္​..ႏိုးလာ​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​ထင္​သလိုကြၽန္​​ေတာ္​့​ေဘးမွာperthမ႐ွိ​ေတာ့ဘူး...ဒါမွမဟုတ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​မ​ေန႔ကအိမ္​မက္​မက္​ခဲ့တာလား...

(ကတင္​)(စာ၀င္​သံ)
✆ ႏိုးၿပီလား..ငါဒီ​ေန႔လုပ္​စရာ​ေလး႐ွိလို႔​ေစာ​ေစာျပန္​သြားတယ္​​ေနာ္​

ဟင္​..ဘာႀကီိးလဲသူပဲစိတ္​ပူလို႔​ေသမလိုျဖစ္​​ေနၿပီး​ေတာ့..ကြၽန္​​ေတာ္​ ႏိုးတဲ့ထိ​ေတာင္​မ​ေစာင္​့ႏိုင္​​ေအာင္​ဘာ​ေတြအလုပ္​မ်ား​ေနတာလဲ....

"ဟြန္​႔..စိတ္​ပုပ္​."

​ေသခ်ာ​ေတြးၾကည္​့မွ
~သူနဲ႔ငါကပတ္​သက္​မႈမ႐ွိတာ

~ရည္​းစား​ေတြမဟုတ္​လဲအဲ့လိုႀကီး႐ုတ္​တရက္​​ေပ်ာက္​သြားရင္​စိတ္​​ေကာက္​လို႔ရမလာ~~

Saintစိတ္​တိုၿပီးနာရီၾကည္​့​ေတာ့၇နာရီခြဲ...
"​ေသလိုက္​ပါ​ေတာ့..."လို​့​ေရရြတ္​ၿပီး...
အျမန္​ကုမၸဏီသို႔အ​ေျပးအလႊားသြားလိုက္​ရသည္​..

ကုမၸဏီ ​ေရာက္​​ေတာ့၀မ္​းသားစရာသတင္​းမွာဟိုtrumpဆို​ေသာသူႀကီးကစကာၤပူက္ို၅လသြားရမည္​တဲ့....

-----------------

(Perth)
ဒီ​ေန႔ကြၽန္​​ေတာ္​ႏိုး​ေတာ့အ​ေမဖုန္​းဆက္​လို႔ကိုင္​လိုက္​​ေတာ့...
စိတ္​ညစ္​စရာ​ေကာင္​းတဲ့အ​ေမ့ရဲ႕blind dateကိုသြားရျပန္​ဦးမည္​....

"​ေတာ္​​ေတာ္​လည္​းဇြဲ​ေကာင္​းတယ္​​ ​mae..."
​ေဘးနားၾကည္​့လ္ိုက္​​ေတာ့အျပစ္​ကင္​းစင္​တဲ့က​ေလး​ေလး၁​ေယာက္​အိပ္​​ေနတာ​ေတြ႔​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ့္​မႈုန္​ကုပ္​​ေနတဲ့မ်က္​ႏွာႀကီးကျပံဳးသြားရျပန္​သည္​...

ဒါ​ေပမဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​ခ်စ္​ရမွာ​ေၾကာက္​တယ္​..
ဘာလို႔လဲဆို​ေတာ့​pawကအခ်စ္​​ေၾကာင္​့​ေသသြားတာ​ေလ...

မ​ေသခင္​​ေတာင္​ကြၽန္​​ေတာ့ကို​ေျပာသြား​ေသတယ္​
"မင္​းဘယ္​​ေတာ့မွမခ်စ္​မိ​ေစနဲ႔..."လို႔​ေလ...

ကြၽန္​ေတာ္​သူ႔ကိုမခ်စ္​​ေပမဲ့ရင္​ထဲက​ေတာ့သူ႔ကို​ေတာင္​့တ​ေနတယ္​....

In My Heart(ရင္​ထဲမွ)[Complete ]Where stories live. Discover now