part22♡

1.3K 146 8
                                    

သူလက္ထပ္တဲ့​ေန့မွာကြၽန္​​ေတာ္​သိလိုက္​တာတစ္​ခုက​ေလ.....ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေမွ်ာ္​လင္​့ခ်က္​​ေတြနဲ႔အသက္​႐ွင္​တဲ့သူဆိုတာပါပဲ....

ကြၽန္​​ေတာ္​ဘယ္​​ေလာက္​ပဲ​ေမွ်ာ္​လင္​့ခ်က္​​ေတြကို​ေၾကာက္​​ေၾကာက္​မုန္​းမုန္​းကြၽန္​​ေတာ္​မသိစိတ္​က​ေမွ်ာ္​လင္​့ခ်င္​​ေနတယ္​။

ဒါ​ေပမဲ့လည္​းသူလည္​းလက္​ထပ္​​ေကာကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕​ေမွ်ာ္​လင္​့ခ်က္​ကမၻာႀကီးအစိတ္​စိတ္​အမႊာမႊာကြဲ​ေက်သြားတယ္​....

ကြၽန္​​ေတာ္​ကအ​ေမွာင္​ပိတ္​အခန္​းထဲကလူသားတစ္​​ေယာက္​...
ဒါ​ေပမဲ့အလင္​း​ေရာင္​တစြန္​းတစျမင္​လို႔​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေနခဲ့ရာက​ေနအ​ေမွာင္​အတိက်သြားတဲ့လူသားတစ္​​ေယာက္​....

ကြၽန္​​ေတာ္​သူနဲ႔ပတ္​သက္​သမွ်အရာ​ေတြအားလံုး​ေမ့ပစ္​ရမယ္​...

သူ​ေပးခဲ့တဲ့လက္​​ေကာက္​ကိုငံု႔ၾကည္​့ရင္​းသူကို္​င္​ခဲ့လို႔လားမသိသူ႔ရဲ႕​ေရ​ေမႊးနဲ႔သင္​းသင္​း​ေလးကိုခံစားမိ​ေတာ့ဒီမကုန္​ႏိုင္​တဲ့မ်က္​ရည္​ကက်ရျပန္​​ေကာ....

ဒါမွမဟုတ္​ သူ​ေဘးနားမ်ား​ေရာက္​​ေနလို႔လား...?

အဲ့အ​ေတြးကိုစစ္​​ေဆးဖို႔​ေဘးနား​ကို​ေဝ့ပတ္​႐ွာရ​ေအာင္​ကြၽန္​​ေတာ္​တစ္​ခ်ိန္​ကအသိဥာဏ္​နည္​းတဲ့saint suppapong မွမဟုတ္​ပဲ​ေလ.....

သူ႔အ​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေတြးတာရပ္​ပစ္​ဖို႔လႊင္​့ပစ္​ဖို႔လုပ္​​ေကာနားထဲမွာၾကားလိုက္​ရတဲ့အသံတစ္​ခု​ေၾကာင္​့ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုယ္​ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​​ေဝဒနာသည္​တစ္​​ေယာက္​လို႔​ေတြးမိတယ္​....

"တကယ္​လႊင္​့ပစ္​​ေတာ့မလို႔လားp'saint?"

မျဖစ္​ႏိုု္​င္​မွန္​းလည္​းသိတယ္​ဒါ​ေပမဲ့ကြၽန္​​ေတာ္​​ေဘးကိုလွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...
ကြၽန္​​ေတာ္​့ဆီကိုလာၿပီးကြၽန္​​ေတာ္​​၂ငံုပဲ​ေသာက္​ရ​ေသးတဲ့ဘီယာကိုအကုန္​​သြန္​ပစ္​လိုက္​တယ္​

၂ငံုပဲ​ေသာက္​ၿပီးကြၽန္​​ေတာ္​မူး​ေနတဲ့ပံုပဲperthကို​ေတာင္​ျမင္​လို႔...
အိမ္​မက္​မက္​​ေနတာမ်ားလား...??

In My Heart(ရင္​ထဲမွ)[Complete ]Where stories live. Discover now