(Perth)
သူေလးေရခ်ိဳးေနတုန္းအ၀တ္အစားလဲဖို႔အေဆာင္ကိုခပ္ျမန္ျမန္သြားလိုက္သည္...
အေဆာင္ေရာက္မွေရခ်ိဳးမ်က္ႏွာသစ္ရသည္...
ၿပီးေတာ့ခြင့္တိုင္မလို႔ရံုးကိုဖုန္းဆက္ေတာ့..
ပေထြးကိုဆက္ရတာပါ...ဆက္လိုက္ေတာ့...အမေလး..နားထဲကိုအဏုျမဴ ဗံုးႀကဲလိုက္သလိုပဲေျပာလိုက္တာဗ်၊ာ..ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတ္ေသခ်င္စိတ္ေတာင္ေပါက္တယ္..(အိမ္မပိုင္တဲ့ကိုယ္ေတြလိုပဲ..)ၿပီးေတာ့ေျပာေသးတယ္..ဘာတဲ့..မနက္ျဖန္ ဆက္ဆက္ကုမၸဏီလာပါတဲ့...ကုမၸဏီ မွာကြၽန္ေတာ္ကအလုပ္သမားလားလို႔ေတာင္ထင္ရပါတယ္အရမ္းခိုင္းတာ..ထားပါေတာ့.. .
Perthကသူ႔အေဖဆံုးသြားေတာ့စိတ္လြတ္ကာplay boy၁ေယာက္ျဖစ္ဖူးသည္...ဒါေပမဲ့saintနဲ႔ဆံုဖို႔၂ရက္ေလာက္အလိုမွာပဲျပတ္သြားတာ..ရည္းစားကို၁ပတ္ထက္ပိုမထားပါ..ေတြ႔တဲ့သူတိုင္းလဲေၾကာင္လိုက္တာပဲ..ဒါေပမဲ့saintနဲ႔ေတြ႔ခ်ိန္မွာေတာ့perth၁ေယာက္play boyဘ၀ကိုစြန္႔လႊတ္လိုက္ေလသည္...
အရင္ကလို႐ွပ္အက်ီၤကိုၾကယ္သီးျဖဳတ္ၿပီးမ၀တ္ဘဲ..ၾကယ္သီးလံုလံုျခံဳျခံဳ၀တ္ကာဂ်င္းေဘာင္းဘီဆိုလည္းအျပဲမ၀တ္ဘဲ႐ိုး႐ိုးblue jeanသာ၀တ္ခဲ့သည္......ေရေမႊးဆိုလည္းအျပင္းစားေတြမသံုးပဲခပ္ေပ်ာ့ေပ်ာ့သာ...
Perthရဲ႕အေတြးမွာေတာ့saintေစာင့္ေနရေတာ့မယ္ေပါ့...ဘယ္ဟုတ္မလဲကိုယ္ေတာ္ေခ်ာေလးကperthအေဆာင္မေရာက္ခင္ေရခ်ိဳးတာေတာင္အခုထိဆင္းမလာေသး..ဖုန္းနံပါတ္ ကလည္းမ႐ွိ..ခဏၾကာေတာ့သူေလးဆင္းလာသည္မွာperthမူးလဲေစေလာက္သည္..
အေၾကာင္းမူကား...perthအရင္စတိုင္အက်ီၤ အနီလက္႐ွည္ကိုေခါက္တင္ကာရင္ဘတ္ဟျပဲဆံပင္ေဘးခြဲ...ဂ်င္းအနက္အျပဲကို၀တ္ဆင္ထားသည္...
Perthကေတာ့ပါးစပ္ေတာင္စိလို႔မရေတာ့..."Perth ၿပီးၿပီေစာင့္ရတာၾကာသြားလား,ဘယ္လိုေနလဲ?"
"ဟာ...ကြၽန္ေတာ္ေတာ့လုံး၀မႀကိဳက္ဘူးေနာ္..အက်ီၤသြားလဲလိုက္တာေကာင္းမယ္ထင္တယ္.."
YOU ARE READING
In My Heart(ရင္ထဲမွ)[Complete ]
Romanceဒီficကမီရဲ႕ပထမဆံုးficျဖစ္ေပမဲ့အေကာင္းဆံုးႀကိဳးစားထားပါတယ္႐ွင္~