ကြၽန္ေတာ္p saintမွန္းလည္းသိေကာအသည္းကြဲသလိုေတာင္ခံစားရတယ္။အဲ့ခံစားခ်က္မ်ိဳးလား....ကြၽန္ေတာ္မထိန္းထားႏိုင္တဲ့မ်က္ရည္ေတြကက်လာေတာ့သူကကြၽန္ေတာ့္ဆီအေျပးလာတယ္...."ကို...ကိုဘာျဖစ္တာလဲ"
သူ႔ကိုအရမ္းမုန္းတယ္...ကြၽန္ေတာ္ထက္ခ်စ္မိတဲ့သူကဘာလို႔သူလဲ....ကမၻာႀကီးကဘာလို႔အဲ့ေလာက္ေတာင္က်ဥ္းရတာလဲ....
"ကြၽန္ေတာ့္ကိုအဲ့လ္ိုမေခၚနဲ႔p saint"
Saintကေတာ့ႏွလံုးသားေတြကြဲေၾကမတတ္ခံစားရတယ္...လက္ဖ်ားေတြလည္းေအးလာၿပီးမ်က္ရည္ေတြလည္းက်လာတယ္..
"Perth,p ေတာင္းပန္ပါတယ္...perthကိုကိုယ့္ဘာသာမွတ္မိေစခ်င္လို႔လိမ္လိုက္တာပါ...."
ေျပာရင္းငိုသံေပါက္လာတယ္...
"Pကို္မထားခဲပါနဲ႔ေနာ္...ဟင့္.."
Saintကperthလက္ကိုဆုပ္ကိုင္ထားတယ္...perthကsaintလက္ကိုျဖဳတ္ခ်ၿပီး....
"ခင္းဗ်ားက္ိုအရမ္းမုန္းတယ္...ကြၽန္ေတာ္တို႔ျပတ္ၿပီ...."
Saintလံုဝနားမလည္ပါ...ဘာလို႔လြယ္လြယ္နဲ႔ျပတ္စကားေျပာႏိုင္ရတာလဲ.....perthအရမ္းရက္စက္တာပဲ......
Perthကအခန္တံခါးဖြင့္ကာထြက္မယ္အလုပ္...ထပ္ဆြဲထားတဲ့Saint...perthကျဖဳတ္ခ်ကာေအာက္ထပ္သို႔ဆင္းသြားတယ္...
Saintကေျပးလိုက္သြားတယ္...ေအာက္ထပ္ လည္းေရာက္ေကာsaintကperthအေနာက္ကေနဖက္ထားလိုက္တယ္....ဒီတစ္ေခါက္ေက်ာျပင္ကေတာ့ေအးစက္ေနရင္းနဲ႔ေပါ့...
"ကို.....perthဟင့္...ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္..ထားမသြားပါနဲ႔...ဟင့္ဟင့္.. pေစာင့္ေနတဲ့တစ္ဦးတည္းေသာသူကမင္းပဲ....မထားခဲ့ပါနဲ႔ကြာ....ဟင့္.....ဟင့္"
Perthကsaintလက္ကိုျဖဳတ္ခ်ၿပီးအံႀကိတ္ကာ..
"ကြၽန္ေတာ္ခင္ဗ်ားကိုအရမ္းမုန္းတယ္။ခင္ဗ်ားကp'saintျဖစ္ေနလို႔။p'saintမွန္းသိရင္ခင္ဗ်ာားနားေတာင္မကပ္ဘူး..."
Perthထြက္သြားတယ္
YOU ARE READING
In My Heart(ရင္ထဲမွ)[Complete ]
Romansaဒီficကမီရဲ႕ပထမဆံုးficျဖစ္ေပမဲ့အေကာင္းဆံုးႀကိဳးစားထားပါတယ္႐ွင္~