part 8♡

1.3K 136 4
                                    

(Saint)

လိုအပ္​တယ္​....
သူကကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုလိုအပ္​တယ္​တဲ့..
အဲ့ဒါဘာကို​ေျပာတာလဲ....
သူကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုသူတြဲဖို႔​ေျပာတာလား..

မဟုတ္​​ေလာက္​ပါဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​႐ုပ္႐ွင္​ၾကည္​့တုန္းတြဲမယ္​ဆို"ခ်စ္​တယ္​"လို႔​ေျပာရတယ္​​ေလ...

အခုဟာကဘယ္​လိုႀကီးတုန္​း...

"Pete...,လိုအပ္​တာကအခ်စ္​လို႔​ေတာ့မထင္​ပါဘူး....ဘာလို႔ဆို​ေတာ့ အခ်စ္​ဆိုတာမ႐ွိတာပဲ​ေကာင္​းတယ္​​ေလ..."

ဟင္​ဘာႀကီးလဲ...သူစကား​ေျပာတဲ့ပံု​ေတြကကြၽန္​​ေတာ္​သိခဲ့တဲ့perthနဲ႔​ေတာင္​မတူ​ေတာ့ဘူး....

"Pete........ကိုpeteကို​ေတြ႔တိုင္​းရင္​ခုန္​တယ္​...peteမရိွရင္​အရမ္​းအထီးက်န္​တယ္​...
peteကို​ေန႔တိုင္​း​ေတြ႔ခ်င္​တယ္​.....ဘယ္​လိုလုပ္​ရမလဲ "

မင္​းကအဲ့လို​ေမး​ေတာ့ငါဘယ္​လိုျပ​န္​ေျဖရမွာလဲ...

"Perth...ကလက္​ထပ္​​ေတာ့မွာ​ေလ.."

"လက္​ထပ္​ပြဲကမျဖစ္​မ​ေနဆို​ေပမဲ့...preemက..ကြၽန္​​ေတာ္​သ​ေဘာက်တဲ့သူ႐ွိတယ္​လို႔​ေျပာလိုက္​ရင္​..သူကစဥ္​းစား​ေပးမွာပါ...."

ထိုအခါsaintက တစ္​ခုခုကိုစဥ္​းစားမိသြားၿပီး...

"ကြၽန္​​ေတာ္​perthကိုသူနဲ႔လက္​ထပ္​​ေစခ်င္​တယ္​.."

"ဟင္​...ဘာလို႔လဲ...မင္​းခုနကငါလက္​ထပ္​မွာငိုတာကငါ့ကိုႀကိဳက္​လို႔မဟုတ္​ဘူး...."

ထိုအခါsaintက​ေခါင္​းကိုငံု႔၍႐ိႈက္​ကာငိုျပန္​သည္​....

"အင္​့....ဟင္​့...perth...perth ကကြၽန္​​ေတာ္​လိုgayကို...ဟင့္...​ႀကိဳက္​မဲ့အစား...သူ႔ကိုလက္​ထပ္​တာ...ဟင့္...​ပို​ေကာင္​းပါတယ္​..."

Perthကစိတ္​ညစ္​သြားသည္​့ပံုႏွင္​့....

"မင္​း႐ူး​ေနၿပီလား...မင္​းgayျဖစ္​တာကိုငါစိတ္​မ၀င္​စားဘူး..ငါကမင္​းမို႔လို႔....ငါ့ရဲ႕ႏွလံုးသားကမင္​းလို႔ပဲၫႊန္​ျပ​ေနတာ...,မင္​း​ေကာငါ့ကိုဘယ္​လိုထင္​လဲ..."

ကြၽန္​​ေတာ္​perthကို၅ႏွစ္​လံုး​ေစာင္​့ၿပီးခ်စ္​​ေနရတဲ့saintပါလို႔​ေျပာလိုက္​ခ်င္​​ေပမဲ့....

In My Heart(ရင္​ထဲမွ)[Complete ]Where stories live. Discover now