part15♡

1.2K 138 2
                                    

(Perth)

ကြၽန္​​​ေတာ္​့တစ္​ဘ၀လံုးအခ်ိန္​​ေတြၾကာၿပီးပ်င္​းစရာ​ေကာင္​းခဲ့တယ္​...အခုက်​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘ၀မွာသူနဲ႔႐ွိမွပဲလူ႔​ေလာကထဲ​ေရာက္​လာသလိုခံစားရတယ္​....

~​လူ႔ဘဝ​ေပ်ာ္​ရႊင္​မႈဆိုတာဒါပါလား...

သူ႔​ေမြး​ေန႔ၿပီးလို႔သူ႔မ်က္​ႏွာ​ေလးကို​ေန႔တိုင္​း​ေတြ႔ခ်င္​​ေသာ္​လည္​းဌာနမတူတာ​ေတြအလုပ္​႐ႈပ္​​ေနတာ​ေတြ​ေၾကာင္​့အျပန္​မွာပဲကုမၸဏီ​ေ႐ွ႕အတူျပန္​ျဖစ္​တယ္​..

ျပန္​တယ္​ဆိုတာသူ႔ကိုလိုက္​ပို႔တာပါ..ကြၽန္​​ေတာ္​ကအ​ေဆာင္​မွာ​ေနတာ​ေလ..ဒီကအ​ေဆာင္​က၂​ေယာက္​၁ခန္​းမို႔သူက​ေတာ့တိုက္​ခန္​းမွာပဲ​ေနတာတဲ့.ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ခ်င္​းမိုင္​အထိပါလာတဲ့canနဲ႔...canကအခုတ​ေလာ​၁​ေယာက္​တည္​း​ေပ်ာ္​​ေနတဲ့ပံုပဲ...​ေမးၾကည္​့​ေတာ့သူ​ေယာက်ာ္​း​ေလး၁​​ေယာက္​နဲ႔ခ်စ္​သူျဖစ္​​ေနၿပီ​တဲ့..နာမည္​​ေတာင္​မ​ေမးမိပါဘူး..ကြၽန္​​ေတာ္​ကဘယ္​သူ႔အ​ေၾကာင္​းမွစိတ္​၀င္​စားတာမဟုတ္​ဘူး..ကြၽန္​​ေတာ္​​ေကာင္​​ေလးအ​ေၾကာင္​းပဲစိတ္​၀င္​စားတာ(သိပါတယ္​..)

သူ႔ကိုအိမ္​လိုက္​သာပို႔တာပါတစ္​ခါမွအိမ္​ထဲ၀င္​ပါလို႔မ​ေခၚပါဘူး...ကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုမ်ား​ေၾကာက္​လို႔လားမသိဘူး..မိန္​းက​ေလးက်​ေနတာပဲ...

ဒီ​ေန႔လဲသူ႔ကိုကုမၸဏီ​ေ႐ွ႕မွာ​ေစာင္​့​ေနဆိုတာျမင္​​ေတြ႔လိုက္​ရတဲ့ျမင္​ကြင္​းက​ေတာ့ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေဒါသ​ေတြ​ေစာင္​့တက္​သြားတယ္​...

ဌာနခ်င္​းတူလို႔သူ၁ခါမိတ္​ဆက္​​ေပးဖူးတယ္...
အဲ့​ေန႔ကက်​ေတာ့အတူထြက္​လာလို႔မိတ္​ဆက္​​ေပးတာ။မိတ္ဆက္​​ၿပီးၿပီးခ်င္​းထြက္​သြားတာကြၽန္​​ေတာ္​ပိုင္​ဆိုင္​​ေၾကာင္​း​ေတာင္​မျပလိုက္​ရဘူး...

သူ႔နာမည္​ကtinတဲ့....

ဒီ​ေန႔က်​ေတာ့၂​ေယာက္​သားpublic​ေနရာဆိုတာ​ေမ့သြားလားထင္​ရတယ္​ရယ္​​ေမာ​ေနက်တာ။အဲ့ဒါက​ေတာ္​​ေသးတယ္​။ဟို​ေကာင္​ကကြၽန္​​ေတာ္​​့​ေကာင္​​ေလးကိုပခံုးကိုင္​ၿပီး​ေခါငး္​ကိုဖြလိုက္​တယ္​။

In My Heart(ရင္​ထဲမွ)[Complete ]Where stories live. Discover now