➖018➖

160 29 2
                                    

Kumpikaan ei pystynyt sanomaan sanaakaan. Kuin aika olisi jähmettynyt paikoilleen siihen hetkeen.

Yoongi astui askeleen verran lähemmäs Hoseokia, yhä varautuneen näköisenä. Hän ei osannut olettaa tätä. Hän ei ymmärtänyt, mitä oli tekemässä.

Yoongi antautui täysin sille tunteelle ja voimalle, jota hän ei pystynyt järjellä selittämään.

Tummahiuksinen kohotti toisen kätensä, ja asetti sen edessään seisovan Hoseokin poskelle. Ei Yoongilla ollut mitään tietoa miksi hän koki tarvetta tehdä niin. Hän halusi kai ikään kuin varmistaa, että toinen todella oli siinä. Ettei se olisi mitään harhaa.

Kun Hoseok tunsi toisen kosketuksen, hänen poskelleen vierähti yksinäinen kyynel, kuin refleksinä.
Ehkä se johtui hänen yliherkistä aisteistaan. Hän oli yhä niin jähmettynyt, että pienikin liike tuntui haastavalta. Miltei mahdottomalta.

"Se..oikeesti oot sä.." Yoongi sanoi hiljaa, matalalla äänellään.

Hoseok näki Yoongin kasvoilla niin yllättyneen, surullisen ilmeen. Hän halusi sanoa jotain, mutta tuntui kuin kaikki olisi sitä vastaan. Jokainen asia hänen päänsä sisällä yritti kieltää sanomasta sanaakaan.
Parhaansa mukaan Hoseok yritti sivuttaa sen kaiken.

Hän sai vaivalloisesti siirettyä oman tärisevän kätensä Yoongin käden päälle. Lyhyempi ei tehnyt elettäkään estääkseen sitä.

Hoseok avasi suunsa, sanoakseen jotain. Hän halusi kertoa Yoongille kaiken. Pelastaa tuon kuolemalta ja synkkyydeltä.

Mutta heti kun hän sai sanottua ensimmäisen tavun, viiltävä ja voimakas kipu pisti häntä. Hoseok päästi tuskaiselta kuulostavan, vaimean huudahduksen ja vajosi kävelytielle.

"Hoseok!" Yoongi huusi säikähtäneenä. Samalla senunnillä hän syöksyi toisen viereen maahan. Tajuamatta mistään mitään, hän hätääntyi ja alkoi ravistaa toista paniikin yltyessä hänen sisällään.
"Y-yoongi.. älä.."
"Älä mitä? Mitä sulle tapahtuu!!?" Yoongi kyseli ihmeissään.

Taehyungkin oli juossut heidän luokseen, ja kyykistyi Hoseokin viereen järkyttyneenä. Hän oli aivan pihalla kaikesta, eikä kyennyt edes reagoimaan asiaan mitenkään. Hän vain katseli kaksikkoa silmät suurina.

AINOA keino||yoonseok✔️Where stories live. Discover now