➖011➖

200 36 0
                                    

"Ooks sä varma?" Taehyung varmisti.

Hoseok kohotti vähän toista kulmakarvaansa.
"Mistä?"

"O-ooks sä varma että tää on ainoa keino?"

Hoseok oli hetken hiljaa, miettiäkseen kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi. Siinä ei kestänyt kauaa, sillä ei niitä oikeastaan ollut.

"Tää on ainoa keino."

Taehyung veti syvään henkeä.
"Eli.. joko sä teet sen, tai sit sä kuolet tänään. Ja sit Yoongikin kuolee.."
Hoseok nyökkäsi surullisena.

"Kerro mulle ees se."
"Mikä?"
"Miks sä ja Yoongi ootte.. miten se oli.."
"Kiinnittyneitä?"

Taehyung nyökkäsi. "Nii. Miks teiän elämät on kiinnittyny toisiinsa? Tiiätkö sä sen?"

Hoseok hymyili.
"En mä sitä täysin ymmärrä, mut voin mä yrittää kertoa."

Taehyung otti paremman asennon sängyllään ja keskittyi kuuntelemaan.

"Mä ja Yoongi seurusteltiin niin kauan kun mä ees jaksan muistaa.. Kyllä mä muistan aijan sitä ennenki, mutten yhtä kirkkaasti. Mun pää on niin täynnä kaikkea sellasta, mitä muilla ei oo, et se vie tilaa. Pystyn uskomattomiin asioihin, mut on silläkin hintansa. Yoongin ja mun rakkaus oli jotain niin, niin syvää ja vahvaa, että se loi meidän välille siteen. Ei Yoongi sitä tuntenu, mut mä tunsin, koska mun aistit on niin paljon tarkemmat."

"Eli.. te loitte sen siteen? Ja huomaamattanne sit ne kaks elämää liitty yhteen..?"

Hoseok hymyili.
"Nii. Mut.. kun mä vähitellen aloin ymmärtämään sitä sidettä, tajusin et jossen tee asialle jotain, tilanne saattais kääntyy vaaralliseks", hän kertoi.

"Miten nii vaaralliseks?", Taehyung kysyi.

"Mä pelkäsin et.. et jos en tekis asialle mitään, liityttäs yheks. Et upottas liian syvälle toisiimme."

"Ja siks sä siis lähit?"

"Ei.. Sillon ku mä lähin, oli jo liian myöhästä. Mun olis pitäny lähteä aikasemmin et olisin voinu korjata sen. Mut en ehtiny ajoissa."

"Mä en tajuu.." Taehyung sanoi.

Hoseok käänsi katseensa häneen.
"Mä olin itsekäs. Jos olisin lähteny aikasemmin, se olisin ollu vaan minä joka kuolee. Ootin liian kauan, kiinnyin Yoongiin liikaa ja sit oltiin jo liitytty toisiimme liian vahvasti. Mä tiesin kuolevani, mut en silti lähteny. Lähin vasta sillon, kun tiesin jo etten olis ainoo joka kuolee.. ja mä- mä oon niin pettyny itteeni."

Hoseok purskahti itkuun, ja silloin Taehyungkaan ei voinut enää pidättää kyyneliään.

"M-mä olisin ...voinu pelastaa Y-yoongin jossen ois ollu niin itsekäs. Ja nyt.....nyt me molemmat saadaan maksaa mun tyhmyydestä."

AINOA keino||yoonseok✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant