Meghaltam?

1K 30 0
                                    

Igen.Meghaltam. Egy lövöldözés közben. A nevem Evelyn Gray. Rendőr vagyok. Elnézést. Voltam. Fura,hogy meghaltam. Na de mesélek egy kis előzményt,hogy mindez hogyan is történt.

Március 20.

Felkeltem egy telefonhívásra. Hajnal 5 óra. 6-kor szoktam kelni. Szar érzés volt felkelni,de van ez így.A főnököm hívott.

-Jóreggelt Evelyn!
-Őnnek is Főnök!
-Minnél előbb tudna bejönni,annál jobb.
-Felöltözöm és már megyek is.
-Ezt vártam tőled.
-Majd találkozunk Fönök!
-Szia!

Gyorsan felkaptam az egyenruhámat. Csak egy egyszerű közrendőr voltam. Nem nagy szerepem van. Már fél 7-kor bent voltam a fönököm irodájába.

-Na!Egész gyorsan beértél!
-Hát igen Főnök. Ígyis dugó volt.
-Kérlek ülj le!
-Igenis!
-Nos arról szerettem volna beszélni neked,hogy lenne egy feladatom számodra.Egy rajta ütés.
-Ez izgalmasan hangzik!
-Az is. Az mit mondd neked,hogy drog?
-Drogbárók?
-Nem.
-Akkor csempészárú?
-Telitalálat! Kaptunk egy fülest miszerint a régi hajógyárba fognak szállítani olyan 50kg drogot.
-Úr Isten! Az rengeteg!
-Hát igen.Téged bízlak meg,hogy vezesd a csapatot.
-Köszönöm!
-Na menj is és készülj fel! 9 órakor érkezik oda.
-Viszlát Főnök

Készülődtünk.Velem jött egy 15 fős csapat. Már fél 9-kor ott voltunk. Vártunk. 25 perc múlva jött egy nagy furgon. Kiszállt belőle egy nagydarab kopasz 40-es férfi. Ijesztő volt. Csak nyeltem egyet és feljel előre a falnak intettem. Akkor még nem is tudtam mire számítsak. Elindultunk. Lőtt mindenki mint egy eszeveszett. Szar ötlet volt. Egész sokáig bírtam. Rájöttem valamire a lövések közbe. A főnök szándékosan küldött ide. Azért,hogy meghaljak. Csak újoncokat adott a csapatba. Tapasztalatlonakat. 50kg drog esetébe nem olyanokat küldünk akiknek ott van a tojáshéj a seggén. Mostanában dolgoztam egy ügyön. Egy korrupt rendőrön. Az a korrupt rendőr nem volt más mint a főnök legjobb barátja. Érdekesnek találtam. Már majdnem megvolt az utolsó kis részelt. Viszont a puzzle csak ezzel a "ráütéssel" lett teljes. Ezek ketten eggyütt vitték az üzletet. Hogyan is tudott volna 50 kg drog csak úgy átjutni a tengeren?! Ha valaki korrupt. Hát úgy. Miközben pont leesett ez az egész egyszer csak éles fájdalmat éreztem. Karon lőttek. Nem baj. Birom még. Fájni fáj,de lőnöm kell. Tudnia kell a világnak ezt az egészet. Egyszer csak eltalált egy golyó. Szíven lőttek. A földre rogytam. Úgy haltam meg,hogy ez egyben felemelő volt,fájdalmas és nem tudtam van-e esélyem bosszúra. Ezután lecsuktam a szemem

Most.

Kinyittam a szemem. Felálltam. Körülöttem az emberek megdermettek. Egyszer csak démoni hangokat hallottam. Elkezdtem futni. Féltem. Féltem,hogy a halál után sokkal rosszabb vár. Csak futottam és futottam. Egyszer csak kifulladtam. Megfáradtam. Nemérdekelt már a démoni hang. Megálltam. Nem mertem hátrafordulni. A hátamat levegő csiklandozta...olyan levegő amit kifúj az ember. Démoni hang megszólalt.

-Ne fuss bazdmeg,mert kifulladok!
-Te normálisan beszélsz. Legalábbis értelek.

Még nem mertem megfordulni. Egyszer csak egy erős kezet érzek a válamon. Eléggé emberinek tűnt. Megfordított. Esélyem se volt visszafordulni. Egy férfi állt előttem...de nem átlagos. Fekete szárnyai és világító zöld szemei voltak. Megijedtem. Csak meredten néztem a szemébe. Hosszú csend következett amit végül ő tört meg.

-Nos te lennél Evelyn?
-I-igen...
-Bosszúra vágysz?
-Nos...igen!
-Nem számít az ha egy kicsit más alakba váltod valóra?
-Nem!

Egyre határozottabb voltam. Nem tűnt úgy mint aki bántani akar.Ha bántani akart volna már megtehette volna.

-Akkor üdvözöllek a démonok birodalmában!-ekkor elkezdett mosolyogni-Ijesztő ez az alakom?
-Hát...kicsit...

Ekkor felszállt és megfordult egyet a levegőben. Egy helyes férfiként huppant le a földre. Fekete haja volt,zöld szeme. Elejtett egy kacér mosolyt és megszólalt.

-Mától te is démon vagy!
-Mi?!
-Nem tudjuk még hogyan fogsz kinézni. Több fajta démon van. Lehettél volna a halálod után angyal is,de te a bosszút választottad. Jól döntöttél.
-Akkor azt mondod...ha a megbékélést választom a sorsommal kapcsolatban akkor lenne fehér szárnyam meg egy glóriám?!
-Kb.
-Faszom!
-Na! Ezért vagy te démon.
-És...mi is lenne a dolgom?
-Gyere velem és elmagyarázok mindent!
-Hát jó...

Megfordult nagy sebességgel és előbújtak a szárnyai és újra világítottak a szemei.

-Te még nem tudsz magadtól átváltozni ezért fogd meg a kezem.
-Miért is bíznék benned?
-Mert ha nem teszed élhetsz tőlem a sötét semmiségben is.Csak rajtad áll mit döntesz.Vagy velem tartasz vagy elvészel. Szerintem az első jobb megoldás.De ez csak az én saját kis véleményem Szivi.

Ezután szó nélkül megfogtam a kezét. Felrepültünk. Majd ősszefostam magam,de azért ez próbáltam nem kimutatni. Szorosan a mellkasához ölelte az egész testem és így repültünk. Egyszer csak egy hatalmas fekete,vaskapu előtt állt meg. Nagy nehezen vettem a bátorságot és leraktam a lábam. Elengedtem őt. Egy hídon álltam. Mögöttem folytatódott a híd viszont nem láttam a végét.

-Amúgy-szólaltam meg-hogy hívnak?
-Andrew. Viszont neked legyen ennyi is elég!

Mikor elmondta a nevét Andrew oda is ment a kapuhoz. Rárakta a kezét majd az kinyílt. Intett,hogy menjek utánna. Kicsit tétováztam,hogy vajon mi várhat a túloldalon. 1 perc után már mentem is utánna. Ami a túloldalon várt arra nem számítottam cseppett sem.

Démoni hatalmak/BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now