Leeftijd in dit deel: 37-38 jaar
Aanvraag van JaysonRW, met de vraag hoe het leven van Jyle eruit zou zien als ze wat ouder zijn.
Pov Kyle
"Zo hard bedankt om te babysitten vanavond, en nogmaals sorry dat het zo last-minute is," verontschuldigt Sophie zich.
"Geen probleem, het is altijd fijn om Robin terug te zien. Trouwens, ik denk dat er nog iemand blij zal zijn om hem te zien," antwoord ik.
Robin, inmiddels al 7 jaar, neemt trots zijn rugzakje vast en kijkt me aan met zijn grote, bruine puppyoogjes.
"Ga maar al naar binnen," grinnik ik.
"Veel succes met de twee kindjes," lacht Sophie."Twee? Je vergeet Justin, Soph."
Ze rolt even met haar ogen, neemt snel afscheid en haast zich naar haar auto. Ik zwaai haar nog even uit en ga daarna terug naar binnen."Iedereen op Kyle!" schreeuwt Justin plots.
Ik voel hoe iemand me in mijn zij duwt, waardoor ik mijn evenwicht verlies. 2 paar handjes nemen mijn armen en benen vast, waardoor ik niet meer kan bewegen.
"Ik heb je, papa!"
Olivia's blauwe ogen kijken me stralend aan.
"Zeker van?" grijns ik.
Ik krabbel recht en til Olivia op."Dit is echt je lievelingsspel, of niet soms?" vraag ik aan Justin.
"Tuurlijk, altijd leuk om je te zien vallen voor me."
"We zijn getrouwd, Jus, je hoeft niet meer te flirten met me," antwoord ik oogrollend."Ah, details."
"Prachtig detail heb je daar rond je vinger," grijns ik, doelend op Justins trouwring.
Meteen worden Justins wangen knalrood.Ik leg mijn hand op zijn wang en druk kort een kus op zijn lippen.
"Ieuw, zoenen!" moppert Olivia. "Ik ga echt nooit zoenen."
"Ik ook niet," stemt Robin in.
De twee geven elkaar even een vreemde blik, en zetten snel een stap verder uit elkaar."Zullen we anders een film kijken?" stel ik voor.
Olivia en Robin vinden dat een goed plan, en niet veel later zitten we met z'n allen te kijken naar Rapunzel.*
"Justin? Ik denk dat onze aapjes in slaap gevallen zijn," fluister ik.
Olivia en Robin liggen met hun hoofden tegen elkaar, hun ademhaling is rustig. Justin tilt voorzichtig Olivia op, zodat hij haar naar haar kamer kan brengen. Ondertussen doe ik hetzelfde met Robin."Hoe krijgen we ze nu in hun pyjama's?" vraagt Jus grinnikend.
"Laat ze maar zo, voor één keertje kan het geen kwaad."
Ik trek het deken over Robin en wrijf even over zijn bruine haren. Wanneer ik mijn blik richt op mijn echtgenoot, zie ik nog net hoe Justin een kusje geeft op Olivia's voorhoofd.
"Slaapwel, prinsesje," fluistert hij.Met een trotse blik blijft hij nog even kijken naar haar.
"Zijn ze niet schattig samen?" fluister ik.
"Om op te eten."
Voorzichtig sluipen we terug naar beneden. Eenmaal in de zetel, nestelt Justin zich tegen me aan.
"Kinderen zijn lief, maar soms zo vermoeiend..." zucht hij.
"Te vermoeiend voor een kusje?" vraag ik grijzend.
"Nooit."Justin legt zijn hand op mijn wang en drukt zijn lippen voorzichtig op die van mij. Ik vlecht onze vingers in elkaar en streel met mijn andere hand door zijn blonde haren. Jus laat mijn wang los. Zijn hand glijdt over mijn borstkas naar beneden en blijft hangen bij de rand van mijn trui. Een rilling loopt over mijn rug, wanneer ik zijn vingers voel op mijn blote huid.
"Papa?"
Geschrokken laten we elkaar los.
"Kinderen, altijd gezellig," zucht Jus. "Wat is er, prinses?" vraagt hij dan aan Olivia.
"Ga ik ook mijn prins vinden? Net zoals Rapunzel?" vraagt ze onschuldig.
"Die nieuwsgierigheid heeft ze toch echt van jou," fluister ik in Justins oor.Olivia kruipt in de zetel, tussen ons in, en begint te spelen met het lintje van Justins trui. Haar grote, blauwe ogen blijven ons vragend aanstaren.
"Iedereen vindt uiteindelijk een prins of prinses, maar daar hoef jij je nog lang niet druk om te maken, liefje."
Olivia knikt, maar lijkt toch nog te twijfelen."Hoe hebben jullie elkaar dan gevonden?"
"Wel... Dat is een lang verhaal, misschien voor later," antwoord ik blozend.
"Je hebt alvast mijn toestemming om pizza te bestellen," zegt Jus dan grijnzend, doelend op onze eerste ontmoeting.
"En je hebt mijn toestemming om papa Jus nu te kietelen."Meteen springt Olivia op Justin en begint overal te kriebelen op zijn buik. Uiteindelijk slagen ze er zelfs in om uit te zetel te vallen. Soms vraag ik me af wie van de twee eigenlijk het kind is...
"Rustig, straks maken jullie Robin nog wakker. Trouwens, jij moet nu echt dringend naar bed."
Ik til Olivia op en leun met mijn hoofd tegen dat van haar. Ze legt haar wang tegen mijn schouder aan. Met tegenzin laat ze zich naar boven dragen, om dit keer meteen in slaap te vallen. Ik haal wat van haar blonde haren uit haar gezicht, voordat ik terug naar beneden ga."Slaapt ze?" fluistert Jus.
Ik knik alleen maar als antwoord.
"Wist je al dat je een geweldige vader bent?" zeg ik plots uit het niets.
Justins wangen worden meteen een tint roder en verlegen staart hij naar de grond.
"Ook al ben je vanbinnen nog steeds 3 jaar," grijns ik.
"Hé, dat is n-"
Zonder hem te laten uitspreken, druk ik mijn lippen terug op die van hem."Als ik 3 jaar ben, ben jij nu een pedofiel," lacht Jus.
Ik rol met mijn ogen.
"Dan moet jij maar niet zo verschrikkelijk schattig zijn."
Dit keer is Justin degene die met zijn ogen rolt.
Ik sla mijn armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn schouder, zodat de geur van Justins parfum mijn neus binnendringt.
"Zullen we ook maar gaan slapen, sunshine?"
"Kijken we eerst Rapunzel uit?"Ik schud lachend mijn hoofd.
"Vooruit dan maar..."---
Ben ik de enige die Olivia en Robin echt verschrikkelijk schattig vind?
Trouwens, vinden jullie die bonussen wel nog leuk om te lezen? (Aangezien dit boek helaas al een tijdje geleden is afgelopen)
Thanks for reading ❤️
(27/03/2018)
PS: Het personage Chris is morgen jarig, eerste keer dat ik mijn personages niet vergeet op hun bday 😂 (wat erg is, aangezien Sophie MIJN bday heeft... Oops...)
JE LEEST
But you're a guy? (bxb)
Teen FictionWanneer Kyles ouders gaan scheiden, moet hij een tijdje bij zijn grootouders wonen en naar een andere school gaan. Hij ontmoet er Justin, een vriendelijke jongen, die homo is. Wat als blijkt dat Justin Kyle leuk vindt? Want Kyle is hetero, en zal du...