*Natsu szemszöge*
"KYAAAA!!!" - sikoltozik Mira. - "Az OTP-m hamarosan beteljesül!!"
"Mira azért halkabb is lehetnél!" - keltem fel a székből. - "Várj.. mi az az OTP?"
"Sziasztok!" - ül le Lisanna mellém. - "Min sikoltozik Mira?"
"Valami OTP-n.. bár ötletem sincs mi az.."
"Oooh! Szóval ez azt jelenti, hogy mégis csak van valami köztetek Lucyval?"
"N-nem.. még nem.." - a végét már suttogom. Mégis mióta dadogok?
Mira ördögien elmosolyodik. - "Mi volt a mondat vége? Nem hallottam elég jól!"
"Semmi!" - Lisanna erre felkuncog.
"Mondd Natsu nincs kedved eljönni velem egy küldetésre?" - Lisanna suttogni kezd - "És akkor kitervelhetjük hogyan szerezheted meg magadnak Lucyt!"
"Benne vagyok! Most rögtön induljunk el!" - erre Lisanna még jobban nevetni kezd.
"Okés!" - így elmegyünk egy küldetést választani...
*Lucy szemszöge*
"Szóval Lu-chan milyen volt a küldetés Natsuval? Történt végre valami?"
"Hááát.. mondhatjuk." - így elmeséltem az egészet Levy-nek.
"... néha legszívesebben megtépném Natsut. De szerintem egyszer tuti megverem."
"Pff.. mintha megtudnád.." - suttogom alig hallhatóan. - "Ne hibáztasd olyanért amiről nem tehet. Ha nem szerelmes belém én elfogadom. "
Meghallom Lisanna kuncogását és odakapom a fejem. Meglátom ahogyan ott ül Natsuval és elvet a féltékenység. Jézus Natsu is így érezhetett mikor meglátott engem Evan-nel? Várj egyáltalán az se biztos hogy viszonozza az érzéseim, te buta liba. Így fejbe vágtam magam gondolatban.
"Mondd Natsu nincs kedved eljönni velem egy küldetésre?"
Nem nincs neki. Mondj nemet Natsu! Aztán súg neki valamit és közben felém néz.
"Benne vagyok! Most rögtön induljunk el!" -
E-ezt nem hiszem el. Hisz én vagyok a társa! Mit sugott neki Lisanna? Natsu az enyém! Ezt nem teheti meg Lisanna, Natsu enge-"Luuu-chaan!" - ébreszt ki a gondolat menetemből Levy. - "Hahooo! Mit nézel?" - észre veszi, hogy kiket bámulok. - "Ooo féltékeny vagy? Nem azt mondtad pont, hogy elfogadod hogyha mást szeret?" - mondja vigyorogva Levy.
"H-hé az ott nem Gajeel meg Juvia! Úgy tűnik nagyon közel állnak egymáshoz!"
"MI?! HOL?" - elkezdek röhögni és amint észreveszi magát Levy, ő is nevetni kezd. - "Jó.. oké most már értem.. De Lucy.. ha szereted Natsu-t küzdened kell érte! Ne engedd, hogy Lisanna elvegye tőled!"
"Nyugi.. tudom.. Ha vissza értek megkezdődik a Natsu hadművelet! Gyere avassuk be a lányokat és terveljünk ki valamit!"
"Jeee! Csajos nap!" - mondja Levy ugrándozva.
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝗖𝗦𝗔𝗞 𝗔𝗭 𝗘𝗡𝗬𝗘𝗠 𝗩𝗔𝗚𝗬 | nalu
Fanfic↳ " egy új kaland vár ránk minden nap " Első könyvem, nagyon rövid, de remélem ettől függetlenűl tetszeni fog 💖. Kezdés: 2019.01.18. Átírva: 2020.04.07. Befejezve: 2020.04.13