A lányok a kávézó után úgy döntöttek, hogy még elmennek vásárolni. Utánna megegyeztek abban, hogy már úgyis sötétedik, mindenki menjen a maga utjára, majd másnap találkoznak a céhben.
Lucy másnap korán el is indult a céhbe, reménykedve, hogy Natsu és Lisanna már haza értek. Éppen a púltnál üldögélt miközben boldogan iszogatta az eper turmixát mikor a céh ajtaja kicsapódott. Rögtön felismerte a stílust, tudta, hogy ez csak Natsu lehet! De mikor oda fordult, hogy köszöntse legjobb barátját egy idegen sráccal találta magát szembe. A srácnak fekete haja, sötét barna szeme volt. Magas, izmos és jóképű volt. Kedvesnek tűnt, de sugárzott belőle a sok önbizalom. Olyan volt mintha csak egy magazinból jött volna ki. Amikor felvette vele a szemkontaktust, a srác integetett és elkezdett Lucy felé sétálni.
"Szia! Tudnál nekem segíteni? A mestert keresem, szeretnék csatlakozni Fairy tail-hez." - a végén egy sármos mosolyt villantott ami eléggé meglepte Lucy-t, mert elég regóta volt már az, hogy bárki is flörtölt volna vele.
"..Öhm.. persze! Gyere elvezetlek odáig!"
"Még be sem mutazkoztam! A nevem Simon. És téged hogy hívnak, virágszál?" - Lucyban megállt a vér, amikor kimondta, hogy virágszál. Tudta, hogyha ez a srác csatlakozik a Fairy tailhez akkor folyamatosan zaklatni fogja, így még most kell leráznia.
"Lucy, és kérlek ne hívj virágszálnak!"
"Rendben! Akkor hívjalak inkább édesnek?"
"A Lucy elég lesz!" - mondta Lucy már kissé ingerülten.
"De egy ilyen szépséget, mint te, gyöny-"
"Megérkeztünk! Nyugodtan menj csak be én addig lent leszek!" - szakítja félbe Lucy mielőtt egy újabb becenévvel jön elő. Gyorsan le is fut a lépcsőn, hogy mielőbb megszabaduljon ettől a bájgúnártól.
Miután leér, Lucy újra leül a pulthoz, viszont most már nem olyan jó a kedvvel mint ezelőtt. Mira oda is jött meg kérdezni, hogy mi a baj viszont Lucy csak legyintett és inkább kért még egy eper turmixot.
Egy kis idő elteltével Simon jelent meg mellette a pultnál hatalmas vigyorral az arcán.
"Szia édes! Nézd-" - Lucy fejen vágta Simon-t, így félbe vágva őt.
"Megmondtam, hogy ne hívj így! Ide figyelj Simon. Én most leszögezem veled, hogyha ilyen stílussal beszélsz velem, becézgetsz több ilyen fejbe vágást kapsz majd!" - Lucy most már tényleg nagyon ki volt akadva erre a srácra. Ez az "édes" bevenév átlépett egy bizonyos határt amit nem kellett volna.
"... rendben. De ne hidd hogy ilyen könnyen feladom ám!" - a végén elmosolyodott Simon látva Lucy döbbent arcát. - "Amúgy azt kezdtem el mondani, hogy képzeld meg van a Fairy tail jelem!" - Simon befeszítette bal karját amin ott vírított a világos kék jel.
"Aha. Csodálatos.." - mondja Lucy oda se nézve. Lucyt csak egy dolog érdekelte most, az pedig Natsu volt. Nem igazán izgatta Simon bicepsze, az se. hogy miről beszél, csak Natsu.
"Mondd véletlenül nincs egy csillag mágus a céhben? Betudnál neki mutatni? Tudod nagyon rajongok értük, hisz kevés élő csillag mágus van!" - mosolygott Lucyra.
"Öhm.. de éppen vele beszélsz." - nyögte ki unottan. Ez kicsit megijesztette a fiút, de Lucy nem vette észre. Simon szinte rögtön elterelte a témat.
"Úgy látom valakit nagyon vársz, mert rám se nézel!" - mondta sértődötten Simon.
"Aha.." - vágja rá Lucy. Hang nemében teljesen hallatszott a szín tiszta unalom, hogy egyáltalán nem figyelt arra amit Simon mondott. Simon ekkor ördögien elmosolyodott.
"Mondd, Lucy.. eljössz velem egy küldetésre?" - mondja Simon remélve, hogy Lucy erre is azt mondja, hogy 'aha'.
"Nem." - ekkor Lucy tiszta undorral Simon felé fordul és bele néz a szemébe. - "Ha majd változtatsz a viselkedéseden akkor talán."
"LUSHIEE!" - repül Happy Lucy felé sírva, egyenesen bele a keblei közé. - " H-hol van Natsu? Tegnap reggel óta nem láttam.. u-ugye nem ment el nélkülem egy küldetésre?" - szipogja Happy. Közben Lucy teljesen megfeledkezik arról hogy éppen Natsut várta és már fel se néz többet a céh ajtajára.
"E-ez egy beszélő macska? Aki kék színű??" - esik le majdnem Simon a bárszékről.
"Öhm.. de ami azt illeti igen Happy.. Natsu elrohant még tegnap reggel Lisannával egy küldetésre. Nélküled.. és nélkülem." - mondta Lucy hidegen hagyva Simon kérdését.
"O-oh.." - Happy ekkor észre veszi Simont. - "És ő ki? Csak nem a barátod?" - kezdi el piszkálni Lucyt Happy.
"NEM!" - csap rá Lucy a bár asztalára idegesen. - "És soha nem is lesz!" - néz rá szúrós szemmel Simonra Lucy. - "Ő egy új tag. A neve Simon. Simon ő itt Happy. Egy kék, repülő, beszélő exceed."
"Jó csak vicceltem." - kezd el kuncogni Happy.
".... oké.. ha.. ennyi idő után is még mindig beszél akkor tuti nem képzeltem be. Mondd Lucy. Ugye te is hallod, hogy ez a macska beszél?!" - kérdezi Simon, még mindig a macskás storynál ragadva, mire Lucy a homlokára csap.
"AYE SIR!" - kiállt fel Happy miközben megjeleníti szárnyait és repülni kezd. - "Na én vissza mentem Carla-hoz. És Lucy! Kérlek majd szóljál nekem hogyha megérkezett Natsu! Na hello! - repül alrébb Happy.
"Simon engedd el. Happy egy exceed. Olyan, mint egy macska aki tud beszélni és repülni. A céhben rajta kivűl még 2 másik exceed van, szóval jobb ha hozzá szoksz." - mondja Lucy.
"Oké megpróbálok." - egy kis szünet után Simon újra megszólal. - "Na most, hogy jobban megismertél, és kiderült hogy nem is vagyok olyan rémes, eljönnél velem egy randira?" - mondja reménykedve Simon.
"Nem." - köpte a szavakat teljes undorral Lucy. - "És most ha lehet akkor kérlek-"
"Hey Luce!" - karolja át Natsu Lucyt. - "Végre haza értünk a küldetésről!" - Natsu ránéz Simonra. - "Ő meg ki?"
"NATSUU" - ugrik fel Lucy és átöleli Natsut. Azután elengedi és fejbe vágja - "Hogy képzelted azt, hogy elmész egy küldire nélkülem?"
"Lisannával fontos megbeszélni valónk volt. De most már itt vagyok, szóval el is indulhatunk egy újjab küldetésre!"
"Ez egy nagyon jó ötlet, de szóljunk Happynek is, mert elég szomorú lett, hogy itt hagytad egy szó nélkül!" - Lucy kézen fogta Natsut. - "Majd később találkozunk Simon!"
"Viszlát bogaram!" - mondta Simon egy kaján vigyorral az arcán. Mielőtt Lucy fejen vághatta volna Simont, Natsu Lucyt a hátamögé húzta és gyilkoló tekintettel bele nézett Simon szemébe.
"Ne merészeld még egyszer így hívni, különben letépem azt a vigyorgó pofádat, hogy többet még véletlenül se tudjál szóba állni Lucyval!" - köpi oda Natsu.
"Nyugi Natsu, legközelebb nem csak fejbe vágom, hanem még jól hátba is rúgom. Fogtad, Simon?" - erre csak kaján vigyorral bólintott Simon.
"Gyere Luce menjünk." - Natsu megfogta Lucy kezét és elindultak megkeresni Happyt.
"Nyugi Dragneel, nem ez lesz az utolsó mikor találkozni fogsz velem." - suttogta Simon de Natsu a jó hallása miatt így is meghallotta. De valamit nem értett Natsu.
Vajon honnan tudta Simon Natsu nevét?
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Heyyy! Micsodaaa.. 506 reads? Miiiiii!!! Ez nagyon durva 😱! Remélem tetszett nektek az új rész és ha szeretnétek le is rajzolhatom Simont hogy legyen elképzelésetek hogyan is néz ki!
1034 szó ♡
KAMU SEDANG MEMBACA
𝗖𝗦𝗔𝗞 𝗔𝗭 𝗘𝗡𝗬𝗘𝗠 𝗩𝗔𝗚𝗬 | nalu
Fiksi Penggemar↳ " egy új kaland vár ránk minden nap " Első könyvem, nagyon rövid, de remélem ettől függetlenűl tetszeni fog 💖. Kezdés: 2019.01.18. Átírva: 2020.04.07. Befejezve: 2020.04.13