Natsu úgy döntött, hogy egyenlőre nem gondolkozik arról honnan ismerheti őt Simon. Bár pont ettől félt, hogy ameddig ő távol volt, valaki elvette Lucyt tőle, de látszik, hogy Lucy mennyire nem kedveli Simont, így nincs miért aggódnia. Helyette az előtte lévő szőke hajú istennőre szeretne koncetrálni. Nagyon hiányzott már neki és most, hogy tudja hogyan fogja bevallani az érzéseit, semmi se állíthatja le.
"Happy! Natsu visszatért a küldetéséről és tervezünk elindulni egy újra! Van kedved velünk jönni?" - kérdezi Lucy.
"Natshuuu!!" - repül Happy Natsu hasának. - "Többet el ne merj menni nélkülem sehova! Legalábbis úgy ne, hogy nekem nem szólsz róla!"
"Sajnálom Happy, de ez most nagyon fontos volt. Nem volt időm szólni neked." - Natsu odahajol Happy füléhez és suttogni kezd. - "De attól tartok, hogy ezen a küldetésen sem tudsz velünk jönni. Beszélnünk kell privátban és akkor mindent megmagyarázok, rendben? - suttogja barátságosan Natsu.
"Társaságban nem illik sugdolózni." - játsza el a sértődöttet Lucy. - "Na de ha annyira megakartok valamit kettesben beszélni, elmehetek." - sóhajt egyet Lucy és elindul a lányok felé. Őszintén szólva Lucynak ez kapóra jött; úgy is meg akarta beszélni a lányokkal a tervük részleteit.
"Köszi Lucy! Te vagy a legjobb!" - löki meg előre Lucyt Natsu.
"Azért valami kedvességet nem bánnék!" - megy el duzzogva Lucy. Amint Lucy elég messze ment, hogy ne hallja őket, Natsu elkezdte mesélni Happynek a szerelmi életét.
-----------------------------------------
"Te neked tetszik Lucyy~! Egész eddig igazam volt!" - kezdi piszkálni Natsut Happy. - "Bár azt hittem azt se tudod hogy mi az a szerelem, de mindegy" - suttogta Happy.
"Hát-- ja.. végül is.. Na de a lényeg, hogy nem jöhetsz el a küldetésre, mert kettesben szeretnék lenni Lucyval."
"Jó értem, zavarnálak benneteket, de hogyha ez az ára annak, hogy végre összejöjjetek akkor megéri. Na mentem megkeresem Carla-t, sok szerencsét az életed értelmével!"
"Köszi Happy, miután vissza értem veszek neked egy jó nagy halat!" - ordibálja Happy után Natsu.
*Mindeközben Lucyval*
"Hát sajnálom Lu-chan, de most nem érek rá. Épp most indulunk Gajeel-lal egy küldetésre.." - mondja Levy, miközben felkap egy nagy táskát a hátára.
"O-oh, semmi baj majd megkérdezem Mirát!"
...
"Bocsi Lucy, de ma nagyon zűrös nap van! Tele vagyok munkával és nem igazán érek rá.." - mondja Mira, futás közben.
"De várj, nem tudod hol van Erza?!" - kiáltja utánna Lucy, de Mira viszont már elment és nem hallotta. - "Jó akkor megkeresem én.."
...
"Aghhh senki sem ér rá!" - ül le a pulthoz Lucy.
"Na itt vagyok Lucy, megbeszéltük Happyvel, szóval indulhatunk! .. várj.. jól vagy (?) szomorúnak tűnsz!"
"Hát, nem igazán.. valamit megakartam beszélni a lányokkal de senki se ér rá.."
"Hát itt vagyok én, talán tudok segíteni.." - mondja biztatóan Natsu.
".. hát tudod.., ez ilyen szerelmes dolog.." - motyogja Lucy.
"O-oh.. hát hajrá, lehet hogyha elmondod jobban fogod magad érezni!" - 'úr istenem kérlek add hogy ne legyen senkibe se szerelmes!' - imádkozik magában Natsu.
".. v-van itt ez a srác, és nem tudom hogyan kéne elmondom neki hogy nekem tetszik.." - 'talán rájön hogyha felé utalgatok' - gondolja Lucy.
"És ki ez a srác?" - 'ha megtalálom tutira porig fogom égetni!' - gondolja Natsu.
"Elmondom útközben!" - 'na várj ez így kicsit túl egyszerű és gyors, ennél valami jobbat kéne kitalálnom!' - "Várj mi is a küldi?"
"Egy faluból apró törpéket kell kiűzni" - mondja Natsu.
"Akkor mi lenne, ha minden ötödik kiűzött törpénél elmondok egy tulajdonságot róla?"
"Megegyeztünk!" - kiállt fel vigyorogva Natsu.
"Várj és mi lesz Happy-vel?"
___________________________
Nagyon sajnálom ezt a nagy kihagyást, de örülök hogy végre még egy résszel kész vagyok! Szerintem véletlenül kiraktam mikor még fele kész volt, de ez is mutatja, hogy mennyire béna vagyok. Ha helyesírásúi hibák vannak vagy értelmetlen szavak akkor szóljatok és kijavítom. A telóm tönkre ment és a régi tabletről íróm ezt és van autó correct, szóval ezért lehet hogy ez a rész kicsit értelmetlen lesz, de ahogy mondtam szóljatok és kijavítom!
623 szó
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝗖𝗦𝗔𝗞 𝗔𝗭 𝗘𝗡𝗬𝗘𝗠 𝗩𝗔𝗚𝗬 | nalu
Fanfic↳ " egy új kaland vár ránk minden nap " Első könyvem, nagyon rövid, de remélem ettől függetlenűl tetszeni fog 💖. Kezdés: 2019.01.18. Átírva: 2020.04.07. Befejezve: 2020.04.13