13. rész - Bunyó 1/2

694 20 6
                                    

Natsuék hazafelé úgy döntöttek bemennek egy étterembe enni, mert éhesek voltak.
-(vagyis randizni 🥰)-

Viszont egy nem kedvelt emberrel találkoztak. Mikor leültek az asztalukhoz rögtön kiszúrták, hogy néhány asztallal alrébb Simon és egy idegen lány ott ülnek és veszekednek. A lány első látásra kedvesnek tűnt és félénknek, de a veszekedésükből ítélve ennek pont az ellentéte. Nagyon indulatosnak tűnt, védte az igazát és hangos volt. Simonból pedig szinte csak úgy áradott a rossz kedv és a méreg. Érezhető volt a sötét aurája, hogy mindjárt ráveti magát a lányra és ott helyben megfojtja.

Mindkettőjük szájából csak úgy fröcsögtek a szavak és amiért hangosak voltak onnan is lehetett hallani, hogy miről veszekedtek ahol Natsuék ültek.

"Akkor csak azért volt az egész, hogy megmenekülj apuci büntetésétől? HA? Bezzeg az nem érdekelt, hogy talán rájöhetnek mi folyik itt?" - állt fel az asztaltól dühösen Simon.

"Hányszor mondjam még el, nem tudtam, hogy már itt vagy! Egyáltalán mit keresel itt? Nem azt a Sabertooth-i libát kéne kergetned?" - Maya is felállt de olyan sebeséggel, hogy a széket is felborította.

"Én-.."

"Na mivan kifogytál a kifogásokból? Elrontottad a küldetésed VALLD BE! És te is tudod, hogy joggal vagyok én most itt! Éreztem, hogy elfogod cseszni, túl felelőtlen vagy, hogy bármi komolyat rád lehessen bízni!"

"MÉGIS MIT KÉPZELSZ" - ordította el magát Simon és akkorát kevert le szegény lánynak, hogy az a padlón kötött ki.

Erre az étteremben sokan felálltak és készültek beavatkozni mikor a lány a mágikus erejével megfogta a Simont és kivágta az ablakon. A szilánk minden felé szállt, sokan síkitottak is és az étterem vezető is kijött beszélni hisz ezt valakinek ki kell majd fizetnie.

Bár mielőtt akárki akármit is mondhatott volna, egy lasszó körbe tekeredett a lány derekán és kirántotta az előbb kitört ablakon. Lucy és Natsu egymásra néztek és bólintottak, ezzel megbeszélve, hogy az első randijukat most elkell halasztaniuk, mert valamit itt elkéne rendezni.

Így kirohantak az étteremből, hogy megállítsák a verekedést. Simon nem vette észre őket, így tovább harcolt Maya-val. Simon a lasszót feldobta az égbe ami a következő pillanatban egy hatalmas nagy karddá vált, bár mielőtt az vissza eshetett volna a kezébe, a lány a mágikus erejével elrántotta tőle. A fiú morgott egyett és éppen készült volna megindulni a lány felé, amikor észre vette Lucyt és Natsut. Rögtön megszünt a lány felé való harci vágy és aggódó tekintettel tekintett vissza maga elé. A lány is észre vette, hogy kikkel állnak szembe, így amikor szemkontaktust felvették, rögtön tudták, hogy ezt máskor kell majd folytatniuk. A lány erejét bevetve a tömegből kirántotta Lucy-t és futni kezdett vele. Persze erre Natsu rögtön utánnuk rohant, hogy megmentse a szerelmét, de most kifejezetten dühös volt, hisz ez már nem játék. Nem elég, hogy az első randijukat is tönkre vágják, még azt hiszik hogy elvehetik tőle Lucyt? Az ő Luce-ét?

Így egy hatalmas nagy üvöltéssel, neki esett a lánynak, aki emiatt elejtette Lucy-t. Natsu gyorsan felkapta, és elrohant vele, tudta, hogy nem fog tudni szembe szállni most ezzel a lánnyal, mert itt van Lucy, és ráadásul Simon is ott volt. Így hát amilyen gyorsan csak tudott elrohant egyenesen a céh felé.

Simon morgott egyet és indult volna Natsu után, viszont a lány megállította.

"Ne aggódj van egy tervem."


~~~~

Lucy és Natsu a céh felé futottak hogy elmeséljék a dolgokat, de amint megérkeztek Mira és Yukino támadta meg őket aggódó tekintettel.

"Hála a jó égnek, hogy jól vagytok! Lucy, nagyon fontos dolgot kell megbeszélnünk, egy mágus-" szakítja félbe Yukinot Mira.

"Tudtam, hogy ti ketten megtudtok bírkózni velük. Éreztem, hogy nem lesz semmi baj!" - mondta büszkén Mira.

"Dehogy, tisztára paranoiás voltál!" - szólt valaki a háttérből. Mire Mira csak egy démoni aurával megfordult és elindult megkeresni azt, aki ezt mondta.

"Mindegy is, hol van Gramps? Beszélnünk kell vele!" - mondta Natsu, miközben utat tört magának a tömegben.

"Itt vagyok." - szólalt meg mellőle az öreg. - "De előbb hadd mondjak el én valamit. Lucy, Simon valószínüleg elakar fogni, egy másik lánnyal egyetemben, a neve Maya. Nem tudjuk hogy miért, vagy, hogy honnan jöttek, Mira szerint egy sötét egyesületből valósiak, de nem tudhatjuk biztosra. Szeretnélek megkérni, tudom erős vagy és te magad is megtudod védeni önmagad, de a biztonság kedvéért legyen valaki mindig veled. Ez egy elég komoly dolog is lehet ezért kérlek ne vedd félvállra!" - fejezte be a mondandóni valóját az öreg papus.

"Rendben köszönöm, mester, de ami azt illeti a küldetésünkről visszajövet összefutottunk már velük." -mondta Lucy komoly arccal.

"Elakarák vinni Lucy-t, viszont én nem hagytam!" - mondta büszkén Natsu. - " A csajnak valami irtó menő képessége volt, Simonnak pedig hasonló volt mint Erzáé." - mondta Natsu.

"Haza felé jövet beültünk vacsorázni Natsuval-" - erre a mondtatra sokan fütyülni kezdtek és még a háttérben Mira is megállt annak az ember folytogatásában aki beszólt neki.

"Hogy micsoda? Vacsorázni? Mi, ugye csak nem? Beteljesedett az OTP-m!!"- futott oda hozzájuk Mira és fangirlizni kezdett.

"Mira kérlek most ne, ez most komoly dolog!" - nézett Mirára szigorúan Makarov.

"Oh, gomen.." - bigyesztette le a száját Mira.

"Szóval, az étteremben találkoztunk velük, valamin veszekedtek és odáig fajult, hogy a lány a képességeivel kivágta Simont az ablakon, utánnuk siettünk és mikor észre vettek minket összenéztek és-" - Lucy nem tudta befejezni, mert mintha csak ezt a pillanatot várták volna, a céh ajtaja kivágódott és Maya a képességeivel megragadta Lucyt és Yukinot, míg Simon a kardját egy füst bombává változtatta és elhajította.

————————————
Na remélem, ez elég hosszú lett ahhoz hogy kiengeszteljelek benneteket, ezért a nagy kihagyásért. Mindig neki álltam aztán elkalandoztak a gondolataim, vagy már egyszerűen nem volt kedvem hozzá, de végre megcsináltam.

És azért, hogy minden világos legyen elmagyarázom, hogy mi is igazából a képességük Mayanak és Simonnak:

Simonnak hasonló ereje van, mint Erzanak, bár igazából teljesen más. Van a mágikus ereje ami akármilyen fegyvert, páncélt, akármilyen támadó vagy védekező eszközt/alakot felvehet de nem érintkezhet vele közben. Az öltözéke nem változik.
Ha még mindig nem értitek, képzeljetek el egy gömböt. Ez a varázsigéje Simonnak és ez felvehet akármilyen alakot amilyet kiván. Ezt a "gömböt" elkell dobnia, hogy alakot tudjon váltani különben, aki ezzel a "gömbbel" érintkezik miközben az alakot vált, maga az a személy vagy tárgy is azzá válik.

Maya pedig akármit vonzhat vagy taszíthat. Egyszerűnek tűnik, de közben mégis nagyon erős. Megtudja határozni, hogy mit mennyire erősen, hova vonzon vagy taszítson. Gondolj bele egy harcban egyszerűen folyamatosan taszítja az ellenfelét és nem fogja tudni megsérteni. De ha valaki menekül előle azt magához tudja húzni. Akár egy fegyvert is oda vonzhat magához, azzal pedig támadhat.

Remélem azért valamennyire értettétek hogy miről beszéltem, és kérlek ne használjátok ezeket az ötleteket, mind én találtam ki, viszont ha felszeretnéd használni akkor írj rám és megbeszéljük.

Legyen további csodás őszi szünetetek és jővő hét kedden szurkoljatok, mert kémia tz-t írok és 5ösnek kell hogy legyen, hogy kitudjam javítani az 1est amit még év elején írtam.. Na csókoltatlak benneteket!!

𝗖𝗦𝗔𝗞 𝗔𝗭 𝗘𝗡𝗬𝗘𝗠 𝗩𝗔𝗚𝗬 | naluOnde histórias criam vida. Descubra agora